Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med udenlandske programmører

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens

Jeg går pt. og roder lidt med en ide til en hjemmeside hvor jeg sandsynligvis får brug for god portions programmeringstimer, hvilket er noget jeg ikke selv kan lave.

Derfor er jeg nysgerrig efter at høre fra de af jer der har benyttet udenlandske programmører til at få lavet hjemmesidder osv.

Hvordan er i kommet i kontakt med de pågældende programmører,

Hvordan ser timeprisen ud i forhold til Danmark?

og kan i anbefale at banytte sig af denne metode?

Jeg ved at det er ret udbredt at benytte sig af uddenlandske programmører pga. den økonomiske gevinst ved det, men er kvaliteten i orden osv?

På forhånd tak :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:15

Vi har en del erfaring med udenlandske programmører og de er IKKE altid gode. 

Vi har vel været i kontakt med 35-40 stykker fra Indien, Pakistan, Ukraine, Argentina m.f., men det er kun 5-6 stykker vi bruger fra tid til anden i dag. Det kan godt tage noget tid at få siet de dårlige fra. Når man finder et par guldklumper er det til gengæld rigtig meget værd.

Vi har brugt elance.com til at finde emner, men du skal vide at du kan rende ind i mange der ser gode ud, men som er ustabile og ikke laver tingene ordentligt. Det mest irriterende er dem der bare ikke svarer i 4 dage fordi de er bagud, og dem er der nogle stykker af derinde Smile.

Så ja det kan betale sig, men det kræver mange kodetimer for at det kan løbe rundt. Derudover kræver det ekstra projektstyring i form af engelske projektbeskrivelser.

Timeprisen er 15-50$ alt efter hvor god programmøren er og hvor meget han har at lave. Så prisen er rigtig god, men det kræver noget forarbejde at finde de rigtige personer.

Mvh Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:19

Jeg har tidligere arbejdet sammen med VSI GRoup. Og jeg var godt tilfreds med resultatet.... 5 x Store stjerner herfra...

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:12

Donitez:

Jeg har tidligere arbejdet sammen med VSI GRoup. Og jeg var godt tilfreds med resultatet.... 5 x Store stjerner herfra...

Hvilken afdeling er det du handler med hvis du gerne vil have billige udenlandske programmører hos VSI? og hvad er timepriserne? Det er jo det spørgsmålet handler omSmile

Mvh Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:23

Jeg læste at han havde gang i at lave en hjemmeside og ledte efter programmører i udlandet.... VSI Group arbejder i Thailand, og har leveret en hjemmeside til mig for 3.000.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:35

Donitez:

Jeg læste at han havde gang i at lave en hjemmeside og ledte efter programmører i udlandet.... VSI Group arbejder i Thailand, og har leveret en hjemmeside til mig for 3.000.

Jeg tror du misser mine spørgsmål Smile

Hvilken afdeling har du med at gøre når du får en side lavet i Thailand, er det en dansk projektstyring? Eller taler sidder der danskere dernede eller hvordan foregår det?

Hvad er timeprisen for en udenlandsk programmør?

Hvor stort et projekt fik du lavet og kan du evt komme med et link? Jeg tror det ville hjælpe trådstarter en del.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 23:40

Jeg har samarbejdet med nogle kinesiske programmører, hvor der var utroligt meget splid bl.a pga. tidsforskelle og misforståelser omkring detaljer grundet sprogforskelle.

Skal det være billigt, så læg opgaven ud her på Amino. Der er mange håbefulde og dygtige unge mennesker som vil arbejde næsten lige så billigt som kineserne. Specielt hvis du medregner omkostninger til mellemmænd og det førnævnte spild.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:50

Tag et kig på Peter Skouhus' forretning: 1902 software

De er bosat i Manila, Filippinerne. Han vil helt sikkert kunne hjælpe dig til en konkurrencedygtig præcis. Udover at være god til sit arbejde er han ekspertblogger her på Amino. Tjek ham ud.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 01:08

Nu er jeg selv udenlandsdansker, her i Mexico plejer det at være halv pris eller mindre for udviklingsarbejde. Men kvaliteten er altså også meget svingene og jeg græmmer mig over metoderne der nogengange bruges her. På sin hvis er der også de samme rådne kar i DK og synes generelt kvaliteten er tvivlende, men jo længere ud det kommer fra de førende I lande, og jo billigere det er, jo værre synes jeg også kvaliteten bliver.

Det er mit eget syn efter at havde arbejdet i udlandet flere steder. Vesteuropæisk og amerikansk udviklingsarbejde er ret fornuftigt. Amerikanere har dog en slem tendens til at være meget sløve de gange jeg har arbejdet med dem.

Du får oftest hvad du betaler for, men her er lidt råd: Sæt dig godt ind i hvad gns prisen vil være for en opgave (hent forskellige tilbud ind), hav en meget præcis plan for hvad der skal laves, og hvilke krav der er til fuldført opgave, og en deadline som skal overholdes. Hvis du sørger for dette så burde du kunne slippe igennem mange steder uden problemer og til en rimelig god pris i udlandet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)