Hvis vedkommende har modtaget varer, som han/hende ikke har betalt for, er det vel ikke så svært at bevise hvem, der har ret? Vel ikke noget formål med at oprette denne tråd, hvis den ikke var baseret på sandheden.
Jeg må tilstå, at jeg personligt ikke forstår, at Amino her helt vasker sine hænder. Man kunne vel fra Amino's side godt gøre vedkommende opmærksom på, at man har modtaget en klage over ham/hende, og at I ikke ønsker uærlige individer på Amino.
Hvis ikke det skubber til vedkommendes samvittighed, så kunne det i det mindste være, at personen holder sig væk fremover.
Jeg kan godt følge din argumentation, men vi moderatorer her på Amino arbejder gratis og er ikke blandet ind i den daglige drift af Amino.
Og hvis Amino skulle agere retsal for sådanne uoverensstemmelser kunne jeg hurtigt forestille mig at der ville gå mange timer med at håndtere hver enkelt sag, og det er ganske enkelt ikke meningen med Amino, så er det meget nemmere at holde sådanne sager væk.
Hvordan vil du f.eks. afgøre hvem der har ret i en sag hvor en part har købt og fået sendt nogle varer fra en leverandør, men ikke betalt?
Leverandøren siger f.eks. at varen er sendt.
Kunden siger at varen ikke er modtaget.
Det kan så enten være den ene part der lyver, eller at pakken er forsvundet i posten og/eller afleveret til en forkert hvis der er kvitteret for modtagelsen..
Kort sagt : Jeg kan ikke se hvordan Amino skal blandes ind i det, hvis man er utryg ved at handle med folk på nettet må man sørge for at betalingen sker før levering, hvilket jo er fuldt ud lovligt ved b2b handel.
Og ja.. jeg er da også blevet snydt her på Amino, og sådan er livet altså bare engang i mellem..