Jeg leder med lys og lygte efter et godt navn til mit firma! Jeg kan ikke lide mit nuværende navn MB Udvikling - det er for lille, for begrænset. Og nu er det så, jeg håber på, at I kreative derude kan hjælpe mig!
- jeg er erhvervspsykolog og arbejder med psykisk arbejdsmiljø, stress, samarbejdsudvikling, teams.
Kort: Ledelse. Medarbejdere. Organisation. eller Arbejdsmiljø, læring og trivsel
- men navnet skal kunne bruges BREDT ift arbejdsmiljø, dvs. også ergonomi, kontormiljø, støj, sundhed på arbejdspladsen
Visionen er nemlig at danne et spændende netværk af topmotiverede folk indenfor flere
specialeområder, hvor man har et forpligtende samarbejde på tværs - og
arbejder selvstændigt med ordentlighed, omhyggelighed og kreativitet som
nøgleord.
- navnet kunne være et oldnordisk, nordisk mytologi, romerske guder, græsk filosofi eller andet, der kan spindes en ende om
- eller det kunne være et til lejligheden konstrueret ord, rigtig gerne med AM i front!! AMKON er optaget :-) (Alt der tidligere hed noget med "sikkerhed" i virksomheder, skal fra 1. oktober via ny lov hedde "arbejdsmiljø", dvs. arbejdsmiljørepræsentant, -udvalg og så videre)
Skyd løs!! Glæder mig til at læse de sjove, skøre - og de rigtig gode forslag :-)
NB! der skal være et ledigt .dk og .net domæne.
Du kan læse mere om mig her:
www.mbudvikling.dk
www.amprojekter.dk
www.roskildekontoret.dk
Titusind tak for hjælpen!!