Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt, klart, skaprt navn til mit firma? Som ligger godt i munden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder med lys og lygte efter et godt navn til mit firma! Jeg kan ikke lide mit nuværende navn MB Udvikling - det er for lille, for begrænset. Og nu er det så, jeg håber på, at I kreative derude kan hjælpe mig!

- jeg er erhvervspsykolog og arbejder med psykisk arbejdsmiljø, stress, samarbejdsudvikling, teams.
Kort: Ledelse. Medarbejdere. Organisation. eller Arbejdsmiljø, læring og trivsel

- men navnet skal kunne bruges BREDT ift arbejdsmiljø, dvs. også ergonomi, kontormiljø, støj, sundhed på arbejdspladsen

Visionen er nemlig at danne et spændende netværk af topmotiverede folk indenfor flere specialeområder, hvor man har et forpligtende samarbejde på tværs - og arbejder selvstændigt med ordentlighed, omhyggelighed og kreativitet som nøgleord.

- navnet kunne være et oldnordisk, nordisk mytologi, romerske guder, græsk filosofi eller andet, der kan spindes en ende om
- eller det kunne være et til lejligheden konstrueret ord, rigtig gerne med AM i front!! AMKON er optaget :-) (Alt der tidligere hed noget med "sikkerhed" i virksomheder, skal fra 1. oktober via ny lov hedde "arbejdsmiljø", dvs. arbejdsmiljørepræsentant, -udvalg og så videre)

Skyd løs!! Glæder mig til at læse de sjove, skøre - og de rigtig gode forslag :-)

NB! der skal være et ledigt .dk og .net domæne.

Du kan læse mere om mig her:
www.mbudvikling.dk
www.amprojekter.dk

www.roskildekontoret.dk

Titusind tak for hjælpen!!

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 07:35

Hej Mette

Hvad med bare at bruge dit navn og så en 2nd-line? - Altså noget i dur med:

M. Bentzen
 - Arbejdsmiljø og trivsel

Eller uden "M" måske?

Det dækker i hvert fald bredt og så kan du altid lave dit "motto" eller 2nd-line om hvis du har lyst, uden at ændre navnet.

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 09:15

Her er nogle :-)

Alle er ledige domæner.

• sund-erhverv.dk
  • bedre-erhverv.dk 
  • bedre-arbejdsplads.dk
  • god-arbejdsplads.dk
  • happyjob.dk
  • jobglad.dk 
  • jobomgivelse.dk

Det var lige nogle, ved ikke om jeg har ramt 100 % :-)

hilsen Dino

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 09:19

Jeg vil helst ikke bruge mit navn - ihvertfald ikke direkte. Bogstaverne kan indgå, men det må ikke være for personligt. Det er for begrænsende - og andre i det netværk jeg drømmer om har jo ikke nødvendigvis lyst til at markedsføre mit personlige navn.

Derfor er jeg ude efter et bredere navn, som alle i netværket kan bruge som hat ved henvendelse til kunder.

Jeg fik andetsteds fra forslag om Bjørnen og Musen (udfra at det vi ofte forestiller os være en farlig uhåndterlig bjørn ofte viser sig at være en forskrækket mus når vi tør trække det frem i lyset og gøre noget ved det). Men.....

Skyd frit fra hoften alle i derude, jeg følger spændt med!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

www.amzo.dk
www.amno.dk - amino^^

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 07:47

Ja, det er surt at Amino allerede er taget....

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 07:49

Tusind tak for forslagene - jeg havde slet ikke tænkt i den retning. Der kan man bare se...

I mellemtiden er jeg faldet over ordet "job" som jo er dejligt kort, forståeligt og dækker en del af det.

Har du nogen ideer til det?

JobLiv har været brugt ifm JobLiv Danmark - firmaet er dog opløst nu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)