Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering i butikslokale-god idé?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Går jo som nogen af jer nok ved rundt med tanken om at starte min egen webshop op, med gamle restaurerede møbler, malet i flotte farver og hvor jeg bruger tapet og andet som dekoration.

Men er begyndt at tænke mere og mere på, der udover at få et lille butikslokale, et sted i København, hvor folk der ser tingene på nettet kan komme ned og se møblerne før de køber.

Der skal være et baglokale hvor jeg kan stå og arbejde med møblerne og et forlokale som showroom....

Meeeen kommer det til at kunne kører rundt økonomisk?

Altså tror I det er en god investering at leje et lokale i forhold til at få penge ind i kassen??

Jeg har haft set på et par lokaler herindefra.....

Lokalet må helst ikke koste mere end 3000 i leje......

Ville jeg kunne tjene dette ind via salg af møbler?

Hilsner Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 04:10

Her er lidt af mine møbler:

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 06:40

Hej Lone

Det er svært svare på om det vil kunne betale sig. Jeg tror dine møbler er på mode i øjeblikket, så der er da nok et marked for dem.

Jeg ville nok starte uden butik, for ikke at for store udgifter til at starte med. Hvis det så går godt med websalget eller du får feedback fra kunderne om de VIL se dem før køb, så kan du jo gøre det.

Man kommer nemt til at investere mange penge til at starte med fordi man gerne vil have det perfekt, men målet er vel at tjene lidt penge.

/Peter K

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 07:16

Hvor laver du møblerne nu? Måske det ville være bedre, at kunderne kom til dine nuværende lokaler, som evt. skal fixes lidt op...??? Så kan du altid, hvis salget går godt over tid, kaste nogle penge efter nogle flere mursten.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 08:08

Jeg har samme holdning. Man bør ikke kaste rundt med penge hvis ikke det er en nødvendighed, og det syntes jeg ikke det er.

En webshop med mange billeder af hvert enkelt produkt og eventuelt filmklip? Tekst osv.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 10:56

Lars:

Hvor laver du møblerne nu? Måske det ville være bedre, at kunderne kom til dine nuværende lokaler, som evt. skal fixes lidt op...??? Så kan du altid, hvis salget går godt over tid, kaste nogle penge efter nogle flere mursten.

Ligenu har vi reserveret et værelse, i vores 3 værelseslejlighed til dette.....

Der kan dog ikke stå store møbler, men lidt kommoder og skabe kan der godt, men ved ikke hvor vi skal stille dem hen når de er færdige, vil jo også gerne have et pænt hjem.....

Tænkte blot på, at det ville skabe større kundegrundlag, hvis jeg fik en butik også...

Min kæreste er meget imod det, for det er endnu en udgift, men hvis man kunne tro på, at der var kunder nok til det, så måske....

Takker jer andre for jeres kommentarer, ved ikke hvordan man citerer flere på´´en gang

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 10:57

dobbeltpost

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 10:57

dobbeltpost