Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 i 1: Hjemmeside-,CMS-, og designpartner søges..!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Dagens Kup skal inden den 21/2 være klar til lancering.

Da samarbejdet med min nuværende leverandør af hjemmeside-hosting og CMS er ophørt - skal siden flyttes og redesignes.

Jeg overvejer kraftigt at inddrage en partner i Dagens Kup, og dette kunne med fordel være en kompetent teknisk troldmand med designtalent. Koncept, idéudvikling og kundeanalyser er udført. PR- og marketingstrategien er lagt - og lanceringsdatoen er sat.

Læs mere om konceptet på hjemmesiden eller i denne aminotråd.

Hvis du mener, at du enten som varig leverandør eller partner kan give mit koncept, det tekniske og visuelle boost der skal til, så kontakt mig på telefon 31 25 02 43 eller send en mail til rgm@dribling.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

René Gade Mikkelsen
Tekstforfatter / Dribling

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:36
Har sendt dig en mail.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:00
Når I sender PM, mails eller poster i tråden, må I naturligvis meget gerne linke til tidligere arbejde eller egen hjemmeside etc.

Tak for de henvendelser jeg allerede har fået - og kom endelig med flere.

Jeg svarer jer alle, og forventer at have fundet en samarbejdspartner senest fredag.

Mvh.

René

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:19
Jeg har her til formiddag indgået aftale med en kompetent og engageret partner til Dagens Kup.

Tusind tak for alle jeres henvendelser som jeg har fået rigtig meget ud af at læse.

De er nu alle blevet besvaret personligt, og jeg sidder tilbage med en fornemmelse af, at amino virkelig kan flytte og udvikle en idé hurtigt og effektivt... i den rigtige retning.

Tak for hjælpen.

Mvh.

René
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)