Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil i have det serveret?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive i overskriften, men tror den fanger godt nok :)
Jeg har startet virksomhed op med salg af Fysisk Branding. Det vil sige jeg har et mega udvalg inden for ting som kan trykkes med logo, billeder, osv.

Jeg vil nu gerne lave et par åbnings kampagner, men ved ikke helt hvad jeg skal smide i dem.
Jeg har tænkt lidt på alt det som er standard såsom kuglepenne, blokke, Canvasposer, og sådan nogle ting, men ved ikke om det bliver for trivielt. Er det bedre med lidt anderledes såsom usb-stick, Armbåndsure, Parfumer, Stressbolde...

Og jeg ved heller ikke helt hvad folk kunne tænke sig til julegaver. Altså hvad direktøren giver til alle de dejlige ansatte:)... Skal det være vin og chokolade med lidt slik, eller måske Alt godt fra italien, eller sætter folk mere pris på Kendte mærkevarer som Jamie Oliver vinglas med 2 flasker vin.

Det jeg nok spørger om er hvad i ville vælge til jeres virksomhed hvis i ville brande jeres navn og holde på medarbejderne :)

Ellers er der bare at sige jeg glæder mig til at kigge mig omkring på dette forum. Har hørt meget godt om det.

MVH
Donitez

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen som har ideer til det her?

Eller i giver måske ikke gaver/reklameartikler ud?? :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring på flere arbejdspladser er at de virksomheder jeg har arbejdet på der har de allesammen faktisk givet Vin næsten hvert år. Af få 2 vin kan godt være kedeligt hvis det er det samme hvert eneste år, men på den anden side også meget godt, da man altid nok skal få glæde af den ( På et eller andet tidspunkt )

Jeg ville selv foreslå: Gavekort, vin, chokolade, køkken grej ..

Martin /

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak martin.

Jeg har printet dit svar og kommer med i overvejelserne.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var ikke mange som gav et bud så jeg bikser bare noget sammen.

God tirsdag

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Donitez

Jeg tror, at der er en tendens til at virksomheder lader deres ansatte bestemme julegaven udfra et udvalg/sortiment. Så får alle noget, som de kan bruge i stedet for noget skrammel, som ikke kan byttes. Bare en fornemmelse....

Men vin og luksus-fødevarer går direktøren aldrig helt fejl af, så det er nok valget mange steder.

Michael

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at direktøren der de sidste mange år har givet sine ansatte vin og chokolade gerne vil prøve noget nyt og dermed vise at de er lidt mere specielle. Prøv at kom med nogle nye og måske lidt utraditionelle forslag til de mange direktører der vælter i vin tilbud.

 

Hvis du kan levere usb sticks med logo må du meget gerne give mig et godt tilbud på et mindre antal ( ved ikke hvor små mængder det kan fås i men et sted mellem 20 og 50 )

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også sælge oplevelser.

Michael

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christen:
Hvis du kan levere usb sticks med logo må du meget gerne give mig et godt tilbud på et mindre antal ( ved ikke hvor små mængder det kan fås i men et sted mellem 20 og 50 )

Jeg fandt lige lidt forskelligt, men du kan også kigge efter en tredje inde på den side som jeg linker til. Men inde på den side kan du søge på disse 2 artikkel numre:

12302102
12306300

Siden hedder http://www.promovement-lite.com/donitez/

Du skal ikke kigge på priserne da det er for 1 stk uden logo eller noget. Den er bare vejledende så man ved hvor man ca. er henne.

Hvad tryk angår har vi 3 muligheder.
Ved 50+ stk kan jeg få dem indgraveret
Ved 100+ stk kan jeg få tryk på dem (op til 4 farver)
Hvis du skal have under 50 stk er der altid mulighed for at jeg kan levere USB stick og så kan det være man selv kender en trykker, eller jeg kan hjælpe med at skabe en kontakt.

Men se om disse 2 er noget for dig eller find en helt tredje inde på siden, og så kan du lige smide artikkel nummer til mig. Så smider jeg en god pris tilbage. Husk info omkring hvad der skal indgraveres/trykkes.

Og til sidst tak for feedback :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget nødig have (og giver derfor heller ikke) ting, der skal støves af. Så hos os er der ingen karafler, skåle eller andre fine hyldeornamenter. Heller ingen glas (selvom de er fra et fint firma), fordi de fylder og ikke passer med, hvad vi ellers har i skabene.

USB-sticks bruger vi - med logo på - rigtig mange af, men medarbejderne vil ikke opfatte dem som en gave, det er mere et arbejdsredskab.

Så jeg går nok ind for ting, der kan forbruges. Jeg købte engang i England "Chililovers survival kit" til alle, det var en pakke med alt muligt med chili i, og det var sjovt. De sidste par år har medarbejderne fået gavekort til biograf til jul, men det tror jeg ikke, de får i år. Har andre (hemmelige) planer.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)