Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med markedsføring af nyt koncept.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Kan du hjælpe med at markedsfører DANMARKS ENESTE MEDLEMSHOP?, som sælger alle 20.000 varenummer til REN ENGROSPRIS - med prisgaranti...!

Privatengros.dk startet d. 1-8-2010, som et helt nyt koncept indenfor nethandel, vi tilbyder at ALLE kan handle til REN ENGROSPRIS - med prisgaranti, dog skal man være medlem af privatengros.dk, som koster 499,- pr. år, eller 49,- pr. måned ved 12 måneders binding.

Se vores produkter og koncept på www.privatengros.dk - og mener du at du/i er den rette til at hjælpe os, med markedsføring, send mig en mail info@privatengros.dk

Glæder mig til at hører fra jer.

Rigtig god dag.

PRIVATENGROS.DK 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Privatengros.dk:

Hej Amino'er

Kan du hjælpe med at markedsfører DANMARKS ENESTE MEDLEMSHOP?, som sælger alle 20.000 varenummer til REN ENGROSPRIS - med prisgaranti...!

Privatengros.dk startet d. 1-8-2010, som et helt nyt koncept indenfor nethandel, vi tilbyder at ALLE kan handle til REN ENGROSPRIS - med prisgaranti, dog skal man være medlem af privatengros.dk, som koster 499,- pr. år, eller 49,- pr. måned ved 12 måneders binding.

Se vores produkter og koncept på www.privatengros.dk - og mener du at du/i er den rette til at hjælpe os, med markedsføring, send mig en mail info@privatengros.dk

Glæder mig til at hører fra jer.

Rigtig god dag.

PRIVATENGROS.DK 

Hej, jeg kan nok ikke hjælpe - men jeg vil bare lige sige at det lyder rigtigt fedt med sådan et sted hvor man kan købe ind til indkøbspriser !!!

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...
Tak for det - og ja, det er også blevet taget god imod, men vi vil gerne have noget mere markedsføring af konceptet.

 

Privatengros.dk

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline.

Tak for det, jeg får det læst i morgen, da jeg næste ikke kan holde mine øjne åben meget mere i dag. - Men tak på forhånd.

Christian
Privatengros.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg sender en besked via jeres hjemmeside, så kan du lige fange mig på telefon i morgen.

Christian'

Privatengros.dk

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er klar med en beta version af vores timeregistrering som vi det første halve år giver væk til alle firmaer der vil bruge det til deres ansatte, vi kommer direkte ud til jeres målgruppe, vi kan lave et lille reklame for jer lige når brugeren logger på?

kan dette være interesant?

Preben

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben.

Lyder rigtig spændende, kunne du give mig et kald? 28129773

M.V.H. Christian

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)