Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ide til en hjemmeside, men jeg mangler en der kan alt med design, dankort o.s.v., en der virklig er en haj til at lave hjemmesider, da den er meget kompliceret.

Min tanke er så at vi skal være partnere. Håber at høre fra en som kan og vil. Er du frisk?

M.v.h. Helle

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:14

Kan du løfte sløret lidt for hvad vi er ude i, ellers er det svært at komme videre :-)

Best regards

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:06

Hej

Jamen det er en side som nok er meget kompliceret at lave for man skal kunne flytte rundt med ting, sætte billeder ind, kunnne skrive og der skal være dankort betaling og meget mere. Jeg vil selvfølgelig ikke nævne helt konkret hvad det går ud på, men håber da at nogle melder sig. Jeg mener selv det er en god ide som jeg selv ville benytte hvis det fandtes.

M.v.h. Helle

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 00:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Migcirkeline:

Hej

Jeg har en ide til en hjemmeside, men jeg mangler en der kan alt med design, dankort o.s.v., en der virklig er en haj til at lave hjemmesider, da den er meget kompliceret.

Min tanke er så at vi skal være partnere. Håber at høre fra en som kan og vil. Er du frisk?

M.v.h. Helle

Du skal nok passe på med at byde op til partnerskab - det kan jo hurtigt blive en dårlig forretning for dig økonomisk hvis partneren så i fremtiden skal have 50% af indtægterne - så er det jo bedre at spare eller låne de 5-10.000 kroner sammen eller hvad det nu må koste.

Bare lige et venligt råd.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)