Er der nogen som kender et godt og billigt sted af for hostet sine egne servere i Nordjylland. Jeg er igang med at opstarte en ASP (Application Service Provider). Jeg har også overvejet at starte mit eget hosting center, men hurtige synkrone internet linier er ret dyre i Nordjylland. Jeg har dog snakket med elselskabet HEF som har lavet en fibernet i en del af Arden. Er der nogen som kender en adresse her, hvor man evt kunne leje et lokale til nogle servere. - Hyldgaard |
Server Hosting i Nordjylland
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Mhs. til server hosting / lokaler i Ålborg kunne du prøve at kontakte Per Mariager, han har så vidt jeg husker gang i lidt der oppe og er sikkert åben for eventuelt samarbejde :) Link til Per''s Amino profil |
|
Har du nogen idé om en "billig" fast linje ? Måske vi simpelhen kunne oprette vores egen datacenter. ? Jeg mindes nogle priser fra TDC tror jeg - de var for pebret for ét firma...
- René R. Nygaard
Diagnosticering og overvågning. Komplet, simpelt og billig |
Ja...jeg vil meget gerne lave et data center, men det er lige det med en billig synkron linie og et sted at være. |
Hej skal vi finde ud af noget sammen. Jeg har fundet Rackskab internet og et sted i Aalborg. Men jeg skal kun bruge et ½ skab.
|
Har du ikke en Messenger konto, så vil jeg gerne hører lidt mere. Ellers kan du også skrive til mig på e-mail: jhp[@]mitea[dot]dk |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)