Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet en hjemmeside med navnet yonexoutlet.dk.

Siden startede op i nov 2009 og er det første projekt jeg har rodet mig ud i og har ingen tidligere erfaring med hjemmesider og e-handel.

Hvis der er nogen, som kan se direkte fejl eller bare har nogle ideer til opdateringer så er i meget velkommen til at skrive til mig.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:23

Hvis det er første gang du nogensinde har lavet en hjemmeside med e-handel må jeg sige det er imponerende godt gået, taget i betragtning af det er første gang.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:28

Har du lov til at bruge Yonex i dit domæne navn og deres logo på siden? :) Det ville jeg undersøge og evt. få lov til, da det kan koste dig mange mange penge hvis de ser sig sure på dig :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:35

Jeg synes designet halter en anelse... det er ikke den pæneste side jeg har set. Men den er MEGET nem at finde rundt på, og performance ser ud til at være super!  Det er et stort plus.

Men jeg kan se at den ikke overholder HTML standarderne fra w3.org. Du kan validere den på validator.w3.org.

Tilmeldt 11. Feb 10
Skrevet kl. 20:35

Kan være jeg ikke har været præsis nok. Har ikke lavet den selv men har fået den udviklet til mig, håbede der var nogen som havde ideer til, hvordan den kunne forbedres.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36

Flot lavet når et er din første side Smile

Alle titler er næsten ens lav unikke titler til google

Frem med betingelser jeg gider ikke bruge tid på at købe et sted, man ikke kan se betingelserne med det samme.

Vis virksomhed der er registeret med CVR nummer ville jeg sætte det frem på siden, det giver troværdighed. Synes jeg.

Generelt mere tekst om jer og om produkterne og der intet tekst på forsiden jeg ville lave en lille intro tekst , i det mindste så søgemaskinerne havde mere indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Feb 10
Skrevet kl. 21:08

Ja Googleoptimering skal der vist bruges lidt mere tid på.

Mht CVR og betingelser så er E-handelsfonden i gang med at gennemgå min side og jeg kan forhåbentligt snart blive godkendt, der er dog lidt så som betingelserne der skal være mere tilgængelige.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)