Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Først gratis og så tage penge for det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger hjælp til følgende:

Jeg har en hjemmeside, hvor folk kan oprette sig gratis og jeg reklamere med at det er gratis. Om nogle år vil jeg så have folk til at betale for at være brugere og hvis ikke de vil det, vil de blive slettet. Må jeg det, når jeg har skrevet at det er gratis?? Og kan jeg hvis ikke kan jeg så omgå det?

Mvh Jens

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:48

Hej Jens,

Så længe du ikke skriver at det er gratis i flere år, vil jeg ikke mene det er noget problem. Jeg forstår dog ikke  hvorfor du direkte vil slette dem, hvis de har været trofaste imod dit forum. Det er trods alt dem, der har været skyld i din succes.

Så hvis du vælger at lave noget betalingsløsning, så ville jeg lave en slags VIP/guld/plus, som så folk kan betale for. Ligesom her på Amino, DKBN eller Arto for den sags skyld :-)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:51

Så skulle du hellere fjerne nogle af funktionerne for gratis brugere, så de stadig kan florere rundt derinde, og får lyst til at betale for "plus"-funktionerne.

Men ja, det skulle være lovligt hvis du blot nu reklamerer med oprettelsen er gratis

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:56

Du har jo altid muligheden for med henvisning til succes'en at meddele brugerne, at du er nødsaget mere af nød end af lyst til at opkræve en ydelse.

Forslaget om nogle fortsatte gratisydelser er en god idé, hvor var det nu lige det fungerede - Øh jo, Amino.

Tonny

Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:47

Tak for jeres svar. Der bliver kun mulighed for én ydelse, så man kan desværre ikke dele brugerne op i 2 kategorier.  Men det lyder til at jeg ikke skal frygte at de alle kommer efter mig om nogle år, når jeg beklager min nød og beder om et lille abonnement beløb.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:49

lærling:

Tak for jeres svar. Der bliver kun mulighed for én ydelse, så man kan desværre ikke dele brugerne op i 2 kategorier.  Men det lyder til at jeg ikke skal frygte at de alle kommer efter mig om nogle år, når jeg beklager min nød og beder om et lille abonnement beløb.

Præcis. Succes koster penge, eller det er i hvert fald undskyldningen.

Tonny

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)