Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytte osCommerce installation til anden udbyder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg overvejer at flytte fra min hosting udbyder fordi de har fortsat ikke konfigureret betalingsgateway:en efter tre uger. Er det muligt at flytte en osCommerce installation til en anden udbyder uden at det ska laves om alt for meget?

Det er Domæne,  osCommerce og Joomla installation + mySQL database. som ska flyttes. Måske findes det udbyder som hjælper med dette?

Med venlig hilsen

Aarto

Nhu-Y - Stearinlys der skifter farve

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:40

Aarto Reponen:

Det er Domæne,  osCommerce og Joomla installation + mySQL database. som ska flyttes. Måske findes det udbyder som hjælper med dette?

Prøv at snakke med Morten fra www.deluxemedia.dk , han laver den slags

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 13:43

Det kan du som udgangspunkt sagtens, men hvis din shop integrerer med funktioner eller eksterne programmer som din udbyder har lavet, og hoster, så kan dette give et problem. (Det tvivler jeg dog lidt på i dit tilfælde).

Det er heller ikke sikkert din nye hosting udbyder har "åbnet" for samme muligheder som din gamle. Det kunne fx være mulighed for cronjobs, flere ram osv...men også normale serversettings kan afvige fra forskellige udbydere.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:11

Vi hoster et par _rigtig_ store oscommerce installationer, og som regel giver vi også et godt tilbud på flytning når man flytter over til os.

Kunne det have interesse? Du er meget velkommen til at skrive lidt mere om hvad du har behov for på mikkel@mikjaer.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)