Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Donitez:

Men NWA var bare et eksempel på at de går ind med fuld skrue hvor andre måske nøjes med kun engelsk materiale og mail support på engelsk osv...

Det er nu ikke kun NWA som  har alting på landets sprog fra dag et (BerryEn)  Men jeg vil give dig det er et must med lokal sprog.

Donitez:
da jeg så snakkede med en mand om hvad det kostede både at starte og genbestille chokoladen ville jeg ikke mere. 1,2 kg for 950 kr. eller sådan noget. Men det var prisen for den kvalitet.

Høj pris ja, men er 349 kr for 60 kapsler Omega 3 hvor man skal have 3 kapsler om dagen også lidt i den høje ende, men sådan ser vi jo alle forskelligt.

/Keld

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:01

Donitez:

Det var såmen for at snakke seriøsitet....
De har ansat min. 5 personer i hvert land og fået oversat alt til lokale sprog... Det betyder at man nok ikke bare er kommet for 6 mdr.... + at ham som startede NWA også er grundlæggeren af LR - Health & Beauty systems hvilket stadig er et af europas mest succesfulde.

Men NWA var bare et eksempel på at de går ind med fuld skrue hvor andre måske nøjes med kun engelsk materiale og mail support på engelsk osv...

Ingen tvivl om at de administrativt kan starte op på bedre vilkår end andre. Men skal man bl.a. ikke ind og konkurrere med LR?

Donitez:

Det er fordi de folk som ikke rigtig forstår NM tror at toppen tjener mest og så ved at skrive det er helt nyt måske kan tiltrække nogen som tænker hurtige penge. Men os garvede folk ser gang på gang at dem i toppen som regel hurtigt bliver overhalet af dem som kommer efter.

Enig, dette er jo også en af grundende til at jeg ikke falder sådan på halen når der kommer nye selskaber, for det handler for mig ikke om at være med i toppen eller med på det nye, for det er stadig noget mere usikkert end de etablerede.

Donitez:

De fleste NM firmaer har også et rigtig godt produkt (ikke alle) og der er virkelig kvalitet. Dermed er prisen også højere for produktet. Her skal man også huske at finde balancen om hvor højt kvaliteten skal skrues op før folk ikke vil betale for det mere. F.eks Chokolade. Der var et firma som hed Xocai der solgte Sund chokolade. Jeg kiggede lidt på indholdet og læste lidt om acai bær (mener det hed det) og fandt ud af det faktisk var rigtig rigtig godt. men da jeg så snakkede med en mand om hvad det kostede både at starte og genbestille chokoladen ville jeg ikke mere. 1,2 kg for 950 kr. eller sådan noget. Men det var prisen for den kvalitet.  Nu tabte jeg tråden hahaha min telefon ringede.. :)

Jeg husker godt Xocai snakken herinde, havde faktisk fået den ide at du var startet op med i det...Ved egentlig ikke helt hvorfor. Og jeg må tilstå at jeg stadig ikke helt forstår logikken med Xocai, nu har jeg ikke smagt det, men et eller andet sted må det være ekstremt svært at skulle konkurrere med PB osv.

Selvom det måske er meget sundt, så er mængden der skal købes på en gang, markedet, konkurrencen osv ikke lige mig. Det ser da også ud til at alle der var igang med Xocai er hoppet på NWA vognen...

Tabte tråden...haha det er jo et af de områder hvor vi snakker Vitality...

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:05

Keld_J:

Donitez:
da jeg så snakkede med en mand om hvad det kostede både at starte og genbestille chokoladen ville jeg ikke mere. 1,2 kg for 950 kr. eller sådan noget. Men det var prisen for den kvalitet.

Høj pris ja, men er 349 kr for 60 kapsler Omega 3 hvor man skal have 3 kapsler om dagen også lidt i den høje ende, men sådan ser vi jo alle forskelligt.

/Keld

Enig...  :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 23:16

Martin Slot:
Ingen tvivl om at de administrativt kan starte op på bedre vilkår end andre. Men skal man bl.a. ikke ind og konkurrere med LR?

Ja og nej. Vil godt afsløre jeg bruger NWA i min egen virksomhed pga. de har nogle produkter som jeg kan tage ind i mit eget sortiment. Det er derfor jeg kender til det. Nå men grunden til at jeg siger ja og nej er at alle NM firmaer self kæmper om at få alle forhandlere :) men også at NWA er startet af Helmut Spikker som også grundlagde LR i 1985. Han har mange af patenterne på mange af produkterne og sælger derfor stadig produkter til LR. Og siger også nej på det grundlag at LR stadig har deres Starbox, og kosmetik hvilket NWA ikke har. Stopper her da jeg ikke vil lave en salgstale.... Men i bund og grund har de mange ligheder og forskelligheder,

Martin Slot:
Jeg husker godt Xocai snakken herinde, havde faktisk fået den ide at du var startet op med i det...Ved egentlig ikke helt hvorfor

Hehe må indrømme jeg godt kunne lide Chokoladen, men ville ikke betale prisen. Købte 1 kasse for at være sød ved manden og det var det.

Martin Slot:
skulle konkurrere med PB osv.

PB?

Martin Slot:
Tabte tråden...haha det er jo et af de områder hvor vi snakker Vitality...

Tror mere det var det at jeg fik af vide min svigermor kom på besøg et par dage :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:32

Ja man kan selvfølgelig godt sige at vi alle kæmper om det samme, men det er jo lidt ærgerligt at det skal være sådan, for et eller andet sted så burde konkurrencen være mere med traditionelle firmaer med samme type produkter. Har holdt nogle møder på tværs i branchen og jeg syntes det er lidt blandet. Nogle kører hårdt på med deres imod alle andre MLM firmaer og andre er langt mere åbne. Det ville jo være fint, hvis der kunne være en eller anden form for "fællesfront" som gik mere på at fremme branchen fremfor at fremme sit eget og nedvurdere de øvrige...

PB...Peter Beier Chokolade...tænkte jeg nok skulle holde mig fra at reklamere..

Uha, så skal du til at udvikle en plan..møder et sted i landet der trækker ud... Stor møde i Tyskland...

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 23:41

Martin Slot:
Det ville jo være fint, hvis der kunne være en eller anden form for "fællesfront" som gik mere på at fremme branchen fremfor at fremme sit eget og nedvurdere de øvrige...

Endnu en ting som jeg er vild med i NWA. Med alle de produkt grupper kan man give mange de produkter som man gerne vil arbejde med. Tøj, Kosttilskud, Parfumer, Aloe Vera, vandmaskiner, Smykker, og meget mere på vej. Og så er det under samme bonusplan.

Martin Slot:
PB...Peter Beier Chokolade...tænkte jeg nok skulle holde mig fra at reklamere..

Alle elsker chokolade.. reklamer alt hvad du vil :)

Martin Slot:
Uha, så skal du til at udvikle en plan..møder et sted i landet der trækker ud... Stor møde i Tyskland...

Ja må hellere tage afsted nu :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:58

Der er ingen tvivl om at mange er vilde med de mange produktgrupper, men det går jo stik imod "eksperterne" altså de erfarne MLM folk som lever af at lære videre til andre. Her tænker jeg på foredragsholdere og den slags, som jo snakker keep it simple, hav et guldprodukt... osv. Det er mange områder hvor I skal være bedre end andre og alle skal vel have en eller anden viden om alle produkterne personligt, med mindre man nøjes med at prøve at arbejde med enkelte...

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 00:17

Synes vi skal stoppe den her med at gå ind i det enkelte firma, men derimod blive i dit gode indlæg om den generalle NM. Jeg vil meget gerne lave en forretnings præsentation for dig, og gerne face-to-face hvis du har lyst, så kan vi jo begge se på tingene sammen.

Vil også gerne gøre det her, men igen lad os holde os til emnet.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 00:25

Helt i orden.

Jeg er klar på en face to face hvor vi drøfter begge muligheder.

Martin

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 00:26

Jeg holder til omkring Brædstrup (12km fra Horsens) på Jylland... Hvad med dig?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)