|
Hejsa,
Prøv at tage fat i Lars Baili Soft, de er super dygtige, og kan sikkert give dig en skarp pris
Hejsa, Prøv at tage fat i Lars Baili Soft, de er super dygtige, og kan sikkert give dig en skarp pris |
Ved jo ikke om det kunne passe med dine ideer, men prøv at gå ind og kigge på psd2cssonline. Kunne måske være en vej!? Venligst |
Du skal være velkommen til at sende .psd filen til mig, så skal jeg give dig en pris på hvad det vil koste. Det afhænger af hvilke funktioner, samt hvor mange sider der skal slices og kodes. Min mail er michael@grovemedia.dk |
Du er også velkommen til sende filen til mig så skal jeg gerne komme med en pris på arbejdet. Med venlig hilsen Thomas Frost, WebCoders.dk Mail: tf@webcoders.dk |
|
Hej, Du skal også være velkommen til at sende PSD-filen til mig - så skal jeg vende tilbage med en fast pris. Prisen afhænger af dit design, antal undersider, funktioner m.m. På nedenstående link kan du læse lidt mere om, hvad jeg kan tilbyde: Jeg håber at høre fra dig. Email: dennis@demaweb.dk |
Mvh. Dennis