Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telefonsupport og emailsupport - eller kun emailsupport.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal til at starte virksomhed op, og er i den sammenhæng kommet lidt i tvivl om jeg skal have telefonsupport eller ej.

Min hjemmeside kommer til at hedde bilforhandlerindex.dk, og min plan er at samle alle bilforhandlere i DK.

Dvs. B2B. Jeg skal sælge ideen til bilforhandlerne igennem telefonen.

Men jeg er lidt i tvivl angående det telefonsupport, da jeg stadigvæk går i gymnasiet og derfor går det ikke at min telefon ringer hele tiden. især ikke når jeg jo har timer.

Desuden tror jeg heller ikke at der er ret mange af bilforhandlerne der vil ringe til mig.

Tror i derfor jeg kan nøjes med support på mailen, eller bliver jeg også nødt til at have telefonsupport?

Jeg vil kunne svare på mailen inden for 3 timer - maks!

Mvh Tobias.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 01:05

Hej Tobias.

Emailsupport kan være en god ting, men nogle gange er det bare nemmere at tage det over telefonen. Det har jeg i hvert fald erfaret, når man sidder og skal yde support for mindre-it-kyndige mennesker. Nogle gange er selv telefonen ikke nok, og så må man ty til noget telefon + fjernskrivebord mv., men ofte kan det klares over telefonen.

Et alternativ for dig kunne evt. være at lave "aftaletidspunkter" hvor man kan ringe ind til dig, og udenfor "åbningstiderne" vil du så kun kunne svare på mails.

Husk nu at følge med i timerne også ;)

Med venlig hilsen

Lars Rasmussen

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 04:56

Nogen kunder vil gerne have telefonsupport.

Andre kunder nøjes med eller vælger udelukkende email. Så du må se på hvem din kundegruppe er. Har du råd skal du have en business telefon til dette og så oplyse hvornår du kan træffes. Selvfølgelig flest mulige kontaktmuligheder giver den største kontaktflade til dine kunder, men du må opveje det med hvor meget tid du vil bruge på kunderne.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:21

Hej i to.

Tak for svarene! Ja jeg bliver nødt til at følge med i timerne. hehe.

Ehm, jeg har råd til en business telefon, fordi skal alligevel have en telefon for at kunne ringe rundt til kunderne, da ideen skal sælges igennem telefonen.

Men i har nok ret mht at lave telefonsupport på et bestemt tidspunkt på bestemte dage, og så resten af dagene emailsupport.

Tobias´.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)