Hej Aminoer. Jeg skal til at starte virksomhed op, og er i den sammenhæng kommet lidt i tvivl om jeg skal have telefonsupport eller ej. Min hjemmeside kommer til at hedde bilforhandlerindex.dk, og min plan er at samle alle bilforhandlere i DK. Dvs. B2B. Jeg skal sælge ideen til bilforhandlerne igennem telefonen. Men jeg er lidt i tvivl angående det telefonsupport, da jeg stadigvæk går i gymnasiet og derfor går det ikke at min telefon ringer hele tiden. især ikke når jeg jo har timer. Desuden tror jeg heller ikke at der er ret mange af bilforhandlerne der vil ringe til mig. Tror i derfor jeg kan nøjes med support på mailen, eller bliver jeg også nødt til at have telefonsupport? Jeg vil kunne svare på mailen inden for 3 timer - maks! Mvh Tobias. |
Hej Tobias.
Emailsupport kan være en god ting, men nogle gange er det bare nemmere at tage det over telefonen. Det har jeg i hvert fald erfaret, når man sidder og skal yde support for mindre-it-kyndige mennesker. Nogle gange er selv telefonen ikke nok, og så må man ty til noget telefon + fjernskrivebord mv., men ofte kan det klares over telefonen.
Et alternativ for dig kunne evt. være at lave "aftaletidspunkter" hvor man kan ringe ind til dig, og udenfor "åbningstiderne" vil du så kun kunne svare på mails.
Husk nu at følge med i timerne også ;)
Med venlig hilsen
Lars Rasmussen