Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koden er da helt gal!...

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm - sidste spørgsmål går vel på hvordan og hvadjeg skal gøre for at give dig de der Star'er...;-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan evt bruge denne kode til at flytte ting lidt mere til højre   

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:55

En div er en boks.

Den gør umiddelbart ingen forskel i dette eksempel. Men den giver normalt nogle gode opsætnings mæssige fordele.

Først og fremmest var det meget kryptisk forklaret det du skrev, så ret mig hvis jeg misforstår dig. :-)

Dine billeder ender i højre side? De burde gerne placere sig i venstre side da du bruger float:left; der beder billederne om at ligge sig mod venstre.

Ang. størrelser, så skal du bruge php hvis du skal ind og regne på billedernes størrelser og placere dem derefter.

Men du kan benytte dig af max-height:XXXpx; og max-width:XXXpx; hvis de højest må være x antal pixel høje eller brede.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:56
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

LinkCentralen.dk:

Du kan evt bruge denne kode til at flytte ting lidt mere til højre   

Det er bestemt ikke en løsning til at placere ting! det er et mellemrum, og det skal bruges til et mellemrum - og ikke til at lave skrald kode Wink

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:58

designnørd:

uha.. det er længe siden jeg har været her.. hvad er nu det for noget pop med Star ? Du må få alle dem du vil ha' næsten, - for hulan jeg har brugt meget tid og hevet meget hår af pga det..;-)))

Det kan godt være man skal være plus medlem for at give stjerner. Det skal man nok - så skidt pyt Wink

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 01:26

puha det med billederne og php og jeg ved ikke hvad, - det er vist mere end jeg kan rumme lige nu..:S

Det kan da godt være vi synes de skal flyde til venstre når vi skriver det.. men ikke desdo mindre så smutter de altså lidt langt over i højre side.. faktisk vil jeg sige at det første billede står lige midt på siden... :0

det var derfor jeg spurgte om man ikke på en eller anden måde kunne bede det miderste "flyde centreret"...

Øv jeg ikke kan give dig stjerne.. for du er sq min stjerne lige nu.. Nu sidder mine logoer da i det mindste ved siden af hinanden...;-))))))))))))))))))))))

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 01:42

prøv at indsæt følgende før dine billeder.
<div style="clear:both;"></div>

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 01:48

Done!

Det skete der ikke noget ved...:(

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:58

Swon:

Det kan godt være man skal være plus medlem for at give stjerner. Det skal man nok - så skidt pyt Wink

Man behøver ikke at være PLUS medlem for at kunne uddele stjerner, men man kan heller ikke give stjerner som helt ny, det er en feature for dem som har været medlemmer lidt længere. Jeg har givet dig de 5 stjerner du fortjener :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 02:20

designnørd:

Done!

Det skete der ikke noget ved...:(

Screenshot! tak.Smile

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)