Vil du være med til at skabe en revolution og bevise hvad du kan? Har du en uopfyldt drøm som skal realiseres? Kan du godt lide at bryde grænser og er ikke begrænset til hvad alle andre gør. Er du fanden i voldsk? Brænder du bl.a. for distribution, salg, management og logistik? Kunne du tænke dig at bygge et brand op internationalt? Er du stædig og vedholden til at gøre hvad der skal til for at bygge et af de førende brands i verden fra "scratch"? Er du ikke bange for at gøre noget ingen anden har gjort før? Er ærlighed, simpelthed, sundhed, ernæring, helse, vægttab, skønhed og even til at turde at være anderledes noget der tiltaler dig. Jeg er har brand'et. Jeg har de kreative evner, opfindsomheden, skabertrangen og visionen for at bygge et at de helt store brands i verden. Jeg har opbakning fra nogle af de bedste og mest erfarne folk internationalt. Som har været med til at skabe store brands. Tør du satse din fremtid på et sådan her projekt. Alt er betalt ud af egen lomme så du skal virkelig have iværksætter genet i dag og vil være villige til at gøre hvad der skal til. Så regn ikke med et at vi har et kæmpe budget til at starte med. Lyder det som noget for dig eller delvis noget du kan genkende så skriv endelig en besked til: Fortæl lidt om hvem du er og hvad der tiltaler dig. |
Tør man foreslå, at du evt oplyste branche og andre basale informationer...