Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab med evner indenfor Salg og distribution SØGES

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være med til at skabe en revolution og bevise hvad du kan? Har du en uopfyldt drøm som skal realiseres?

Kan du godt lide at bryde grænser og er ikke begrænset til hvad alle andre gør. Er du fanden i voldsk? Brænder du bl.a. for distribution, salg, management og logistik?

Kunne du tænke dig at bygge et brand op internationalt? Er du stædig og vedholden til at gøre hvad der skal til for at bygge et af de førende brands i verden fra "scratch"? Er du ikke bange for at gøre noget ingen anden har gjort før? 

Er ærlighed, simpelthed, sundhed, ernæring, helse, vægttab, skønhed og even til at turde at være anderledes noget der tiltaler dig.

Jeg er har brand'et. Jeg har de kreative evner, opfindsomheden, skabertrangen og visionen for at bygge et at de helt store brands i verden. Jeg har opbakning fra nogle af de bedste og mest erfarne folk internationalt. Som har været med til at skabe store brands. 

Tør du satse din fremtid på et sådan her projekt. Alt er betalt ud af egen lomme så du skal virkelig have iværksætter genet i dag og vil være villige til at gøre hvad der skal til. Så regn ikke med et at vi har et kæmpe budget til at starte med.

Lyder det som noget for dig eller delvis noget du kan genkende så skriv endelig en besked til: 

Fortæl lidt om hvem du er og hvad der tiltaler dig. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:07

Tør man foreslå, at du evt oplyste branche og andre basale informationer...

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 21:33

Rand og hop !!!

- og så skrive til en Gmail

LOL

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:50
Carsten Hoier :

Rand og hop !!!

LOL

Tænkte det samme ;) total seriøs ;)
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14

Carsten Hoier :

Rand og hop !!!

LOL

Det er der da intet galt i... Hvis personen ik ønsker, at alle skal vide, hvilket mærke/firma det er, som søger en partner...

Men når der ingenting står om branche, lokation, salgsområde mm, så bliver det svært at finde den rette...

Tilmeldt 18. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:06

Tak for et fornuftigt svar:-) Sagen er geografi ikke har noget at sige. Det kunne ligeså godt være et andet sted i Scandinavien. Tænk på at den tidligere apple chef havde en fortid hos pepsi - selv om det er en lidt anden branche. De brancher passer jo ikke rigtig sammen. Naturligvis vil jeg da ikke fortælle alt herinde da amino.dk er søgemaskine optimeret så idéen nok vil havne øverst på google. Samtidigt er der jo ingen grund til at konkurrenter som snuser herinde læser om det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)