Som oplysning har GoDaddy.org (og sikkert også andre domænesælgere) funktion til automatisk at købe udløbede domæner. Det har dog aldrig virket for mig da de fleste alligevel har auto-renew på deres domæne indtil de bare sælger det :)
Jeg kan varmt anbefale backorder-virksomheder som Snapnames.com or Pool.com, men hold dig langt væk fra GoDaddy.com's backorder service, de er ret dårlige til at "fange" droppede domæner og modsat de andre backorder-virksomheder skal man betale forud for servicen (hvis GoDaddy ikke catcher domænet, kan man anvende beløbet til igen at backorder, men man kan ikke bruge det til andet.). Sådan var det ihvertfald for et par år siden jeg sidst anvendte GoDaddy Backorder-service.
GoDaddy er god til domæne-registrering, da de er en af de største og sikreste, men de andre services de tilbyder kan man godt få bedre andre steder. :)
Normalt backorder jeg altid igennem Snapnames og Pool, da det kun koster noget hvis de får fat i domænet. Jeg kan fortælle om en oplevelse jeg havde med en domæne, der var registreret gennem GoDaddy.
Jeg backordered domænet igennem Snapnames og Pool, men besluttede så også at backorder gennem GoDaddy, da de jo var den aktuelle registrar, så jeg tænkte at de nok ville ha' en stor chance for at catche domænet. Men sådan gik det ikke. :) For at gøre det helt kort, så fik jeg fanget domænet gennem Snapnames.
Og jeg har stadig penge tilgode hos GoDaddy, som jeg kan anvende til at backorder.