Nogen der har erfarringer med at bestille produkter fra f.eks. Apple/Dell/Hp osv. fra enten USA eller England? Jeg vil helst undgå et styresystem på Dansk hvis jeg kan få det på Engelsk istedet. (F.eks. ved at bestille direkte fra USA/England).
Jeg forhørte mig ved Dell og det var ikke muligt hos dem, selvom jeg blandt andet ville betale alle omkostninger ved det.. Er der andre der har gået og skumlet lidt ved disse tanker? Er den eneste måde at kende en i usa/england og bestille det til ham i første omgang, for derefter at fragte det til DK ?
Du kan vælge sprog under systemindstillinger, det skifter i alle Apple programmer hvis du lukker dem og åbner dem igen. du skal dog lige logge ud og ind igen for at hele styresystemet skifter sprog.
Så det er højst sandsynligt brugerstyret, så hvis der er andre brugere på computeren så kan de benytte et andet sprog.
Ja har Windows nu, en ældre Vista Gaming Laptop som egentlig yder fint nok i forhold til det arbejde jeg laver, men har simpelthen bare forelsket mig i den iMac 27 med i7 processor:)