Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som lovet: Side med tilbud på pressemeddelelser til Aminoer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har med glæde fulgt debatten på Amino omkring pressemeddelelser, og som lovet ville jeg lave en side med et tilbud til aminoer.

Der kan hentes meget info i tråden om pressemeddelelser, men er man stadig lidt i tvivl om hvordan det skal gribes an, så er der et tilbud her:

Amino-tilbud på pressemeddelelser.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:47

Men du skal da ikke regne med at undgå konkurrence.

Jeg giver ikke aminorabat.
Jeg giver heller ikke på forhånd en fast pris på en pressemeddelelse.
Jeg vurderer derimod det enkelte projekt og giver seriøse tilbud.

Desuden er mit sprog perfekt, og jeg forstår at målrette det.

I kan se nogle eksempler på mine tekster her: http://www.kjers.com/html/tekster.html
- nåja, og så kan I danne jer et billede af hvem jeg er ved at klikke lidt rundt på amino.dk - jeg blander mig i det meste af det, jeg har forstand på.

mvh Hans
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 22:18
Hej Hans

Jeg håber at jeg misforstår, men det lyder lidt som om, at du ikke mener at mit tilbud er seriøst? Anfægter du også sproget mit?

Håber det er en lille misforståelse Hans. Du er naturligvis mere end velkommen til at komme med dit tilbud også. Det kommer der kun mere godt ud af til aminoerne.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:43
Hans det kunne være rart at vide hvor dit prisniveau ligger, selvom du ikke vil give faste priser :)

Du kunne evt sætte en pris på de 3 eksempler du har på hjemmesiden.

Jan - Det kan være jeg kontakter dig i løbet af næste uge.

PS. Super der kommer nogle tilbud til os en gang i mellem.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:25

Dato: 10/28/2005 10:17:35 PM Forfatter: Jeg håber at jeg misforstår, men det lyder lidt som om, at du ikke mener at mit tilbud er seriøst? 

Jeg tror ikke, nogen vil lægge et tilbud ud her uden at mene det seriøst, så selvfølgelig er dit tilbud seriøst.

Dato: 10/28/2005 10:17:35 PM Forfatter: Jan Winum // Local Consulting.dk  Anfægter du også mit sproget mit?

Det tjener ikke noget formål at gå ind i en offentlig diskussion om dit sprog. Jeg præsicerer blot, at jeg selv er meget omhyggelig med mit.

mvh Hans
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:49

Dato: 10/28/2005 10:43:12 PM Forfatter: Martin Tygsen Hans det kunne være rart at vide hvor dit prisniveau ligger....

Min bistand koster 850 kr. pr. time. Hvis jeg vurderer, at der kan koges mere suppe på et ben, hvis blot det ligger i gryden lidt længere, forsøger jeg at give et fast tilbud på en klart defineret opgave.

Det vil ikke give et præcist billede at sætte en pris på de tre tekster. De to første er tilknyttet mine egne projekter, så der har ikke været noget videre researcharbejde med dem. Den tredie ligger i forlængelse af et heldagsarrangement, hvor jeg har været mødeleder, så også her er jeg kommet let til min viden.

Jeg lægger altid megen vægt på at tilpasse teksten til modtageren, mediet og genren. Mit eksempel 3 udgjorde højre side på det første opslag i et idékatalog, som havde til formål at holde gnisten levende efter en givtig proces. Så selvom den er den korteste af teksterne, er den samtidig den, hvor jeg har brugt længst tid på at skrive ordene. Mit eksempel 2 er en projektbeskrivelse, hvor jeg har brugt en del tid på mails og telefonsamtaler med samarbejdspartnere. Da vi først var enige om retningen, tog det ikke lang tid at nedfælde ordene. En tilsvarende tekst - altså en færdigpudset projektbeskrivelse - har jeg for nylig faktureret 6800 kr. for, men så fik kunden til gengæld ca. ½ mio. gode EU-kroner at arbejde med.

Derfor, Martin Tygsen, har jeg svært ved at tegne et præcist billede af, hvad en pressemeddelelse koster hos mig.

Venlig hilsen

Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:54
Mange tak Hans, jeg havde ikke forventet nogen fast pris på dine ydelser, men bare en antydelse af hvor du ca lå, og det synes jeg du fik fortalt meget godt.

Jeg siger endnu en gang mange tak.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:35
Du skal være så hjertelig velkommen.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:43

Tilbuddet er nu udvidet så det omfatter alle vores produkter. De kan også findes på aminotilbudssiden.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)