Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af restlager samt inventar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop lukket min tøjforretning pga sygdom, og står nu med et restlager jeg gerne vil af med. Det drejer sig om dametøj str 34 - 56, lidt børnetøj 0 - 2 år samt nattøj, undertøj og badetøj.

Statusværdien er 381.000,- og tøjet er  , et gammelt kasseapparat ( fungerer), en PBS Xenta fra 2007 (kundedelen) temmelig meget inventar - rør, samlinger, trådkurve, trådnet mm samt en masse plastikbøjler af forskellig art.

Kom gerne og se hvad det drejer sig om - jeg kan evt tage billeder og sende, men det er bedre at se det.

Jeg kan kontaktes på : annegrethe@osterlid.dk eller 23117184

Venlig hilsen

Annegrethe Østerlid

cvr 28391803

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annegrethe,

Hvor i landet bor du? Har du kun plasticbøjler - ingen i træ? Hvilken type inventar er det - hvidt, sort, metal? Jeg ville, næsten uanset hvor du bor, gerne lige se lidt på billede før jeg kører efter det. Lader det sig gøre? Jeg er specielt interesseret i inventar - men tøjet måske også, afhængigt af hvilke mærker der er tale om. Ser frem til at høre fra dig. Nå jo, kasseapparat - hvor mange varegrupper er der plads til? Tak igen.


Mange hilsner
Janet 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Jeg bor i Ferritslev på fyn. Jeg vil gerne prøve at tage nogle billeder til dig.

Det er kun plastikbøjler jeg har. Inventaret er metal (det er ikke nyt, men det har fungeret godt for mig) og består primært af stænger i forskellige faconer der kombineres vha diverse koblinger, nogle af trådnettene er plastikbetrukket metal. Jeg har tre rundeller med topplade. Der er en del lange og korte kroge der kan sættes i gitrene og nogle af stængerne så der kan hænges bøjler på. Der er 1 rødt a-skilt samt 4 konfektionsstativer. Derudover har jeg en xl-gine samt to børneginer.

Kasseapparatet er et Sharp ER-A310, og der er plads til 500 PLU'er.

Håber du kan bruge disse oplysninger

Venlig hilsen

Annegrethe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Har lidt problemer med billederne. Jeg forsøger dog fortsat at finde en løsning. Indtil da, kan du se systemet på Supersellers under "Retro-rør og koblinger"

mvh Annegrethe

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Annegrethe :)

Hvad er status på dit restlager? Har du fundet en løsning eller søger du stadig ?
Mvh
Steffen p.
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden at indlægget er 3 år gammelt, så håber jeg da at hun fandt noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)