Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VSI-group?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag snakket med Mikkel fra VSI-group, ang overflytning af webshop.

Synes det var utrolig spændende at høre, hvad han kan tilbyde i stedet for DanaWeb...

Nu vil jeg gerne høre, om der er nogle herinde, som kender til VSI-group.dk?

og om i har været tilfredse med det, de har lavet for jer...

Rigtig god weekend alle sammen

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:33

Jeg snakker med Mikkel fra VSI group til dagligt, og arbejder frivilligt hos ham.

Han levere kun super kvalitet, indenfor CMS, Webshops, 3D, og en masse andet indenfor hjemmesider.

Han har super gode referencer på disse ting.

.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:38

Det er godt at høre:)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:40

Hej Martin

Jeg kan stærkt anbefale VSI-group, da jeg i flere tilfælde har samarbejdet med dem. Det køre ret glat igennem og der er danske projektledere.

// Peter Jensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:05

Jeg har været absolut tilfreds med VSI-group, som hører hjem me i Thailand - ikke mindst prisen på deres arbejde. De har dygtige programmører og kan løse stort set alt, og så hjælper det, at de har danske projektledere, som kommunikerer via Skype og mail.

Jeg har dels fået redesignet http://podconsult.dk - fået oprettet en webshop på samme side, og de har layoutet en bog for mig samt lavet forskellige nye funktionaliteter på flere af mine sites.

Kan bestemt anbefale dem.

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:17

Ang VSI-Group

Jeg har lige hjulpet en kunde som har brugt VSI-Group.dk Chang mai i Thailand, og han havde vente i over 10 md på at de blev færdig med hans web side, de kom med alle mulig løgne historie om de arbejdet på hans web side hver gang han spurgte om der skete noget, men de havde bare et stor problem da de skulle oplod på hans side som de arbejde på, det var ikke skert noget som helst, og til sidst indrømmet de at de bare havde holdt ham hen med snak fordi de bare havde presset andre kunder foran, jeg vil ikke anbefale dem til nogen som helst.

Det endte med at de kastet håndklædet i ringen, og han spildte over 10 md på dem, Men han fik gudskelov hans penge retur, har også hørt om en anden en der er sket det samme for. Så et godt råd find et andet mere seriøs firma end dem.

M.V.H Timo

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 18:28

Hej

Jeg har netop fået vores nye webshop online, lavet af VSI-Group.

Deres arbejde kan ses på www.jagtkiosken.dk der er endnu flere småting som skal rettes, men jeg vil gerne rose dem for deres arbejde, da jeg er meget tilfreds med vores nye shop.

Vi havde tidligere en hostet løsning fra Danhost, men er meget glad for at vi nu har købt vores egen løsning.

Vores Procektleder var Mads Danesøe fra VSI-Group, og mit indtryk af Mads er rigtig godt, da vi havde en deadline fik vi også kørt projektet i stilling til tiden, selvom vi var ret presset til sidst.

Lige nu har vi også firmaet igang med at lave os en hjemmeside til en anden del af firmaet.

Så jeg kan varmt anbefale VSI-Group

MVH

Flemming Nielsen

Oerts Denmark

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:49

Hej Flemming

Siden ser fin ud, men enten mangler i optimering på menuen til venstre eller også kører den på en langsom server, når du skifter rundt mellem de forskellige menuer blander den menuerne samme et kort øjeblik før den vises rigtigt.

Var bare til info.

Best regards

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:31

Jeg er ved at få lavet webshop hos VSI og de virker meget reelle og rigtig professionelle..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 21:40

jeg fik lavet et design hos dem, de er middel. - men billige!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)