Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler dygtig programmør? (webudvikling)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en super dygtig systemudvikler så tag kontakt til mig. Kig på http://www.abcel-online.com/da/

10+ års erfaring med PHP udvikling samt generel webudvikling. Priser aftales på projektbasis, eller ved kontrakt. Kunder med tanker på længerevarende samarbejde vægtes højt.

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 06:00

Pointerer at jeg søger opgaver, projekter og samarbejde fra virksomheder og ikke omvendt :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 07:42

Mit råd ville have været at gøre det liiiidt mere tydeligt i dit valg af topic :D

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:36

Det har du helt ret i og fandt jeg også ud af meget hurtig, men der var det for sent at rette posten med den timeout der er. Og synes ikke selv om at lave duplicate posts :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:42

Hvad tager du i timen?

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:49

Det afhænger af projekt og hvilke kompetencer jeg skal bruge for at løse det. Jeg smider en PM til dig.

Normalt giver jeg fast pris på projekt eller månedlig samarbejde hvor timeantal ikke har den store betydning (bruger jeg flere timer på at debugge er det ikke noget der betales ekstra for f.eks.). Det er blot at afholde deadlines og løse opgaven tilfredstillende til en fast pris.

Tilmeldt 29. Sep 08
Fra  cSupport Skrevet kl. 15:14
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)