Jeg har slet ikke kunne få adgang til amino de sidste 7 timer. Det virker dog nu. |
Tankevækkende så hurtigt man kan komme til at savne Amino! :-)
Tankevækkende så hurtigt man kan komme til at savne Amino! :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
synes også det er ærligt med så få svar i SEO debat for det kan godt hjælper vis haves de ny computer med 3 GHZ og en 20 mbit forbindelse ,så får man hurtigere de fejl meddelelse vis siden ikke gider åbne efter 2 sekunder klikker jeg opdatere igen på computer vis prøves de computer på skolen var det nærmest umuligt at komme på siden , med savner da også amino.dk engang imellem og mere debat |
Her hos mig virker det altså fint, men hold op hvor jeg synes der er lidt gang i den på Amino for tiden. Det er som om alt debat og gode tråde er dødt? |
Man kan håbe på, at det skyldes, at mange har fået lidt mere gang i forretningen igen efter en sløv sommerferie-periode :-) Måske har de lidt for travlt til at skrive mange indlæg på Amino. Jeg har i hvert fald mærket en forskel på det seneste, ikke en kæmpe forskel, men trods alt en lille forandring til det bedre :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er da i hvert fald det jeg selv har kunnet mærke :-) |