|
Hejsa Jeg har rodet en hel del med web og har før lavet 301 redirects med succes. Men jeg sidder med en side, hvor de fleste urler ikke har den store google mæssige værdi. De ligger så dårligt i google at jeg overvejer at omdøbe dem uden redirects. De hedder fx /ksb04.html og dem vil jeg naturligvis have til at hedde /lækker_SEO_URL.html Igen, normalt ville jeg smide en redirect op. Men er det besværet værd, med en side hvis urler alligevel enten er nye eller ikke ligger godt i google? Det jeg altså spørger til er om jeg kan se igennem fingre med de 301 redirects, og simpelthen bare rename alle urlerne til noget bedre seo mæssigt. Jeg vil jo hurtigt få langt bedre placeringer med de nye urler efter et par måneder, eller kortere tid, selvom jeg ikke laver redirects.
|
Thomas Sindberg:Hejsa
Jeg har rodet en hel del med web og har før lavet 301 redirects med succes. Men jeg sidder med en side, hvor de fleste urler ikke har den store google mæssige værdi. De ligger så dårligt i google at jeg overvejer at omdøbe dem uden redirects.
De hedder fx /ksb04.html og dem vil jeg naturligvis have til at hedde /lækker_SEO_URL.html
Igen, normalt ville jeg smide en redirect op. Men er det besværet værd, med en side hvis urler alligevel enten er nye eller ikke ligger godt i google?
Det jeg altså spørger til er om jeg kan se igennem fingre med de 301 redirects, og simpelthen bare rename alle urlerne til noget bedre seo mæssigt.
Jeg vil jo hurtigt få langt bedre placeringer med de nye urler efter et par måneder, eller kortere tid, selvom jeg ikke laver redirects.
Tjek evt. her om der er andre der linker til siderne:
http://siteexplorer.search.yahoo.com/
:-) Andy
Bliv gratis medlem