Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøglefri fitness center - laasesystem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har prøvet at finde frem de her  systemer som der bruges i "nøglefri fitness center". Altsaa hvor medlemmerne selv lukker sig ind. Kender du til hvor jeg kan finde info om disse laase systemer, høre jeg da gerne fra dig.

Takker

Anders

ps: hvordan tjekker centerne for snyderri? altsaa at Niels, som er medlem, ikke tager Bent og Børge med ind og træner?

 

 

Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. 

Jeg kender ikke lige til låsesystemerne. 

Men i forhold til snyderi kunne der evt. laves en sving dør, hvor der kun kan komme en person ind af gangen og ved adgang skulle man bruge ansigtgenkendelse, som kan finde i diverse computer efterhånden plus sygesikrings. Det er mit bedst bud på at undgå snyderi. 

Hilsen Kasper 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuglsang9:

Hej Anders. 

Jeg kender ikke lige til låsesystemerne. 

Men i forhold til snyderi kunne der evt. laves en sving dør, hvor der kun kan komme en person ind af gangen og ved adgang skulle man bruge ansigtgenkendelse, som kan finde i diverse computer efterhånden plus sygesikrings. Det er mit bedst bud på at undgå snyderi. 

Hilsen Kasper 

Hej

Ja det var da en ide, som jeg ogsaa har tænkt paa med en svingdør ligende ting. Ansigtsgenkendelse, det lyder smart men dyrt ;-).

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror løsningen handler om at have overvågning og tage stikprøver. Du kan ved hjælp af kortene have tal på hvor mange der bør være i centret, og så tælle efter. Er der uoverensstemmelse må du i gang med at kigge efter hvem der snyder i indgangen, men så er der jo også noget at komme efter.

Man kunne også overveje et system, hvor man løbende skal bruge kortet til forskellige ting. På den måde bliver det mindre attraktivt at snyde, plus det sociale element i at alle vil kunne se det.

Jeg tror ikke at du kan undgå snyd fuldstændig med et sådant system - det ville kræve alt for meget, og så er det spørgsmålet om det er det værd.. Det er jo en del af konceptet at man minimerer omkostningerne og i den forbindelse selvfølgelig giver afkald på nogle af de fordele det giver at have fast personale.

Mht. adgangskontrol, er der mange "udvidede elektrikere", som vist nok kalder sig sikringsteknikere eller noget i den dur, som laver det. Jeg har faktisk selv en i mit netværk som er ved at starte op med sådan noget, og som sikkert gerne giver et godt tilbud. Du kan jo lige droppe mig en PM hvis det er relevant.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

 

Jeg har systemet du søger.

Send mig evt. en PM for mere info.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper kontakt mig venligst vil gerne høre mere om jeres system til nøglefri klub

 

 

Tommy K.,

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du må også gerne kontakte mig vedr. systemet - jeg står og mangler en løsning på et lignende problem... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til flere steder hvor der benyttes en kombination af svingdør og magnetkort der årbner døren. Ved glemt kort: gebyr! Og udsmidning eller lignende ved snyd (opdages ved overvågning af indgangen).

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er formand i et motionscenter med en lignende løsning.

 

Vi har fået det installeret af en lokal elektriker, som også har være med til at få det op at køre.

Vi har videoovervågning af indgangen, og så er det bare at lukke nøglen, uden erstatning, hvis vi opdager snyd.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S og Jesper: Lidt off-topic; Jeg er ved at lave en oversigt over fitness centre og vil gerne tilføje jeres. Hvis I er interesserede, må I gerne sende følgende oplysninger til mig via PB (eller svare i denne tråd).

Centernavn

Adresse til centeret

Tlf. til centeret

Evt. website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)