Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er den her: Video-præsentation af Agel med dansk tale

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Olin

Der er 30 produkter i en kasse. Det svarer til ca. 13 kr pr stk.Nogle er lidt dyrere.

Hvis man f.eks. tager en EXO om dagen med ekstrakt af 17 forskellige frugter og bær, svarer det nogenlunde til hvad det koster at spise de frugter man skal have om dagen, men det er jo af forskellige årsager ikke alle der får gjort dette.

De produkter du køber som forhandler på nuværende tidspunkt er kun til at uddele til smagsprøver m.v. Når produkterne er godkendt til videresalg kan man sælge dem.

Produkterne bliver billigere senere når salgsvolumen bliver større. Pt. fokuserer man mest på at opbygge teams, så vi har en organisation der er klar, når Agel lanceres officielt senere på året.

M.v.h.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:19
Dato: 09-01-2007 12:03:39 Forfatter: Nyt MLM firma i DK! Vær med nu hvor muligheden er størst

Produkterne bliver billigere senere når salgsvolumen bliver større. Pt. fokuserer man mest på at opbygge teams, så vi har en organisation der er klar, når Agel lanceres officielt senere på året.

M.v.h.

Det skal du ikke regne med - og er iøvrigt irrelevant. Brug aldrig et sådant argument for nuværende pris eller folks indvendinger over prisen.

Det handler om value for money - og hvis du, jeg og alle andre der evaluere produktet til SIG selv synes at man har et udbytte - dels direkte mærkbart - men også logisk set i forhold til produktets indhold i forhold til de mangler eller andet indtag man har - så er prisen fuldstændig underordnet.

På netop dette punkt går mange helt galt i byen - og det er oftest de som kun vil diskutere fremfor eks. at tage skridte ud i egen-evaluation (som oftest er det blot også en test når en "kunde", potentiel bruger kaster sig over prisen: Vil teste dig af, se hvad du svarer!).

Det er produktets indhold - det du får for pengene der er vigtigt.

MVH
Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 27. Jul 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:27
Hej Lasse.

Tak for din mail. Jeg synes det er fint at du har lyst til at dele din erfaring med andre. 

Jeg er nu godt klar over at man ikke skal sælge kvalitetsvarer på prisen. Det jeg gerne vil, er at give folk et indtryk af, at de der ønsker at arbejde med et firma der er i pre-lauch fasen i et nyt land, skal være opmærksomme på at de forhold der hersker nu er nogle andre end når alt er kørt ind og Agel bliver officielt lanceret til sommer. Hvis man vil være med nu skal man f.eks. acceptere at produkterne koster mere nu end senere samt en række andre ting, f.eks. at alting ikke er oversat til dansk endnu. Til gengæld får man også en bedre placering i organisationen hvis man er med nu

M.v.h.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)