Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side har mistet alle sine placeringer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjekkede for omkring en times tid siden mine placeringer på søgemaskinerne, og opdagede til min store forundring at alle mine gode placeringer er forsvundet indenfor de sidste par timer. Jeg havde top 5 placeringer 5-10 gode søgeord, og de fleste af dem er røget helt ud af top 100, mens et par af dem er rykket ned i top 20-30 stykker.

Det mest mærkelige er i mine øjne, at jeg ikke har lavet ændringer indenfor de sidste par døgn, og ingen større ændringer inden for de sidste flere dage. Jeg har ikke brugt nogen former for black hat-SEO, så det kan ikke være problemet.

Hvis der er nogle af jer Aminoer der har nogen bud på, hvad det er der sker med min sides søgemaskineplaceringer, må de meget gerne skrive her, da jeg selv er helt blank.

På forhånd tak!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:35

Thats the tricky part :-)... det er blandt andet derfor jeg forsøger at skabe bredde i min forretning ved at have mange sider. Anyway, det sker også for mig af & til. Senest røg jeg helt ud i 10 dage, og kom så tilbage endnu stærkere end før. Prøv at se tiden an' :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:35

var du logget ind i Google, da du var på top 5?

Og logget ud, når du ikke kan finde dine sider? 

.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 20:41

Hej

Jeg oplever det samme med http://web4me.dk i øjeblikket.
Nogle dage er artiklerne godt placeret, andre dage er de helt væk.

Nogen gange tror man sgu, at man er i "Bad standing" hos Google

Jeg har valgt som casper også siger, arbejde videre, og se hvad der sker.

Hilsen

Finn

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 20:42

Ja, jeg må jo se tiden an, men det virker bare lidt skræmmende at man pludselig kan miste alle sine placeringer. Du har selvfølgelig ret i at jeg bør sprede min risiko, men denne side var jomfru-projektet, og siden der begyndte at være okay med penge i det, har jeg ikke fået startet noget nyt endnu :-)

Jonathan Hansen:
var du logget ind i Google, da du var på top 5?

Og logget ud, når du ikke kan finde dine sider? 

Det har ikke noget med det at gøre, da jeg tjekker min placeringer med software, eller som logget ud af Google med personaliserede søgninger slået fra :-)

Tilmeldt 28. Jul 10
Skrevet kl. 20:52

Så er finder Google nu INGEN af mine sider, med de søgeord jeg før havde fine placeringer på. Det virker jo som en del mere end et drop i placeringer, når det nu virker som om jeg er helt smidt ud.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:05

Falder du et par pladser, så skal du værre bange!

Falder du nogle sider, så vær ikke bange! Man plejer at komme op igen. Google skal lige finde den rette plads til dig. Jeg har oplevet det masser af gange.

Hvis det ikke er derfor, kan det være fordi det er en ny side og du havde nyhedsresultater.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)