Der er jo forskellige behov ved en sådan affiliatemesse, så det er vigtigt at affiliates f.eks. får nogle værktøjer med hjem, f.eks. inspiration fra nogle gode talere og råd/tips/guides til hvordan de kan få mere ud af det.
De kan også få sat ansigt på de enkelte affiliate netværk og møde nogle af annoncørne bag.
Annoncører og mediebureauer kan også få sat ansigt på, men deres behov hvad angår talere er måske lidt anderledes?
Måske skal det være noget der kan være inspirerende for begge parter og bringe deres samarbejder op på et højere niveau.
Entre er fint nok, hvis der er gode talere. Entréen bør dog være ens for alle.
Jeg bakker helt klart op og glæder mig til at deltage :-)
Jeg vil helt sikkert være der hvis det sker! - fedt initiativ! Jeg vil da også med glæde betale for det, men prisen afhænger jo af hvem der kommer og hvor mange osv. som udgangspunkt vil den pris jeg kunne forestille mig ligge omkring 100-250 alt efter hvem, hvad, hvor, indhold osv.
- John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Jeg synes det kunne være rigtig spændende, hvis du kunne finde folk
til at tale om nogle af de ting, som er specifikke for Danmark
f.eks. markedsføringslovgivningen, udarbejdelsen af freelance aftaler eller bogføring.
Jeg har ikke noget imod at høre om de mere normale
emner så som SEO, PPC, tracking osv., men jeg tror det vil være lettere at lave et godt arrangement, hvis der er fokus på lokale ting, som helt sikkert ikke bliver dækket ved andre konferencer.