Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du komme til en Affiliate Marketing konference

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville deltage  - men formentlig ikke betale mere end 1.000 kr. for en dags indsigt i Affiliate.

Og så ville jeg forvente, at jeg virkelig kunne lære noget.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Tak for jeres svar, jeg kigger lidt nærmere på hvad det ville koste at afholde et sådan arrangement og ser om det kan lade sig gøre.

Fra Nødebo
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17

Hej Nils,

Det lyder som en spændende konference. Hvis du går i krig med projektet så husk, at du helt gratis kan profilere din konference via Danmarks eventportal www.newknowledge.dk.

Du siger bare til, så hjælper vi ... Held og lykke!

Bedste hilsner,

Brian Viuf Christensen, NewKnowledge.dk

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 11:48

Fedt initiativ!

Jeg vil helt sikkert komme, hvis det bliver aktuelt! :D

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

brianviuf:

Hej Nils,

Det lyder som en spændende konference. Hvis du går i krig med projektet så husk, at du helt gratis kan profilere din konference via Danmarks eventportal www.newknowledge.dk.

Du siger bare til, så hjælper vi ... Held og lykke!

Bedste hilsner,

Brian Viuf Christensen, NewKnowledge.dk

Tak for det, vil kigge på det hvis det bliver aktuelt

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 17:06

Jeg vil mægtigt gerne komme til sådan en fætter - og er også villig til at betale. Hvor meget afhænger af, hvem der kommer og holder oplæg eller hvilke workshops, der evt. er.

Jeg er newbie indenfor affiliate, men har styr på tracking, seo og test. Nu skal jeg bare lige lære lidt andre spilleregler for at være med på affiliate-vognen, så det kunne være rigtigt interessant for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Hej

Vil lige give en update på min ide om en Affiliate Marketing konference:

Det var fedt at se at mange synes at ideen var god, det er dog ikke noget jeg kommer i gang med - Det kræver ret meget at få en god konference op og stå og det har jeg ikke tid til pga de projekter jeg har gang i og hvis det skal op og køre skal være en succes så folk er glade.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 17:50

Nillerrune:

Hej

Det var fedt at se at mange synes at ideen var god, det er dog ikke noget jeg kommer i gang med - Det kræver ret meget at få en god konference op og stå og det har jeg ikke tid til pga de projekter jeg har gang i og hvis det skal op og køre skal være en succes så folk er glade.

Ærgeligt, tror ellers det kunne blive en enorm succes.

Men så må vi håbe at du får tid til det en dag, eller at en anden tager projektet op.

Bare lige for nysgerrighedens skyld, har du så kontaktet nogle virksomheder mht. sponsorering af projektet, fx nogle affiliate programmer?

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09

Nillerrune:

Hej

Men så må vi håbe at du får tid til det en dag, eller at en anden tager projektet op.

Bare lige for nysgerrighedens skyld, har du så kontaktet nogle virksomheder mht. sponsorering af projektet, fx nogle affiliate programmer?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09

Nillerrune:

Hej

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)