Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyttelse til iphone 4 - Hvem sætter det på?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har modtaget min iphone 4, hvilket jo er ganske fantastisk ... MEN, de første ridser har meldt sin ankomst. Jeg har købt noget beskyttelse på ishield.dk - Men jeg kan simpelthen ikke sætte det på, uden det bobler!!

Findes der et firma der påsætter dette? - Eller hvordan får jeg det på, så det ser ordentlig ud.. - Jeg har i hvert fald opgivet ;-)

Håber der sidder en derude der kan hjælpe! Smile

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:37

Jeg fik selv sat mit på med besvær så det blev et ordenligt resultat til, Der skulle et par forsøg til.

Der gik lige akkurat 24 timer, så røg lortet af igen! Ikke at jeg pillede det af, men det faldt af selv. Det er noget gylle!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:45

Lund.dk:

Jeg fik selv sat mit på med besvær så det blev et ordenligt resultat til, Der skulle et par forsøg til.

Der gik lige akkurat 24 timer, så røg lortet af igen! Ikke at jeg pillede det af, men det faldt af selv. Det er noget gylle!

Jeg synes bare ikke man kan bruge det flere gange, så jeg kan ikke rigtig lave flere forsøg. - Bare det mindste mikro stykke skidt, så går det galt.

- Elgiganten har fortalt mig at man faktisk kan bestille det via apple, eller itunes ganske gratis - Jeg deler lige et link med jer andre, hvis jeg finder det :-)..

Jeg håber satme der findes et smart system ... for skidtet bliver da hurtig ridset :-)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:45

Lund.dk:

Jeg synes bare ikke man kan bruge det flere gange, så jeg kan ikke rigtig lave flere forsøg. - Bare det mindste mikro stykke skidt, så går det galt.

- Elgiganten har fortalt mig at man faktisk kan bestille det via apple, eller itunes ganske gratis - Jeg deler lige et link med jer andre, hvis jeg finder det :-)..

Jeg håber der findes et smart system ... for skidtet bliver da hurtig ridset :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 17:37

Download det App der hedder iPhone Case Program, så kan du bestille et etui/cover til din iPhone 4 helt gratis :-)

 iPhone 6

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:42

Heine:

Download det App der hedder iPhone Case Program, så kan du bestille et etui/cover til din iPhone 4 helt gratis :-)

Det er bare ikke det der er problemet ligenu. Jeg vil også gerne betale for et nyt sæt, men når det er umuligt at sætte på, kan det jo være fuldstændig ligemeget.

- Men tak for informationen. Det kan da være jeg bestiller det, og forsøger for tredje gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

Det program man kan hente har apple vidst eftersigende lukket ned for. 

Jeg modtager noget beskyttelse til iphone 4 en af de kommende dage, som inkluderer 2 transparente "hinder" til at klæbe fast på begge sider, samt en sort bumper, ala det her  

Du kan købe et sæt for 75,- incl porto. 

/Lasse Worm

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02

Ooops, glemte helt at svare på den oprindelig post :)

Men tricket er når du ligger hinden på at bruge et værktøj der fungerer som "spartel".
Dvs. at du kun ligger et lille stykke på ad gangen og bliver ved med at presse boblerne ud med det værktøj du har fundet brugbart :)

/Lasse 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:26

Lasse Worm Roslundh:

Ooops, glemte helt at svare på den oprindelig post :)

Men tricket er når du ligger hinden på at bruge et værktøj der fungerer som "spartel".
Dvs. at du kun ligger et lille stykke på ad gangen og bliver ved med at presse boblerne ud med det værktøj du har fundet brugbart :)

/Lasse 

Det produkt du modtager, er det noget ala; http://www.ishield.dk/shop/apple-iphone-4-851p.html ?

- Hvis det er det, så vil jeg gerne købe dette. Jeg vil også gerne købe flere, hvis du har flere - Så kan jeg jo prøve flere gangeWink

Ved udemærket hvordan det fungere, og modtog også en ''spartel'', det fungerede dog stadigvæk ikke for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32

Jeg har nogle stykker, så du må bare sige hvor mange du skal have. Kan godt undvære 5-6 stykker.

/Lasse

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)