Jeg er i gang med at få lavet en faktura, så tænkte jeg på om der egentlig skulle stå handelsbetingelser på bagsiden? Er det normal procedurer? Er det en go' idé eller er det bare spild af tid?
Det er primært til engros salg og det er eget varemærke.
Jeg er i gang med at få lavet en faktura, så tænkte jeg på om der egentlig skulle stå handelsbetingelser på bagsiden? Er det normal procedurer? Er det en go' idé eller er det bare spild af tid?
Det er primært til engros salg og det er eget varemærke.
Hvis dine handelsbetingelser ikke fylder mere end hvad der kan være på bagsiden af et A4 papir, så er det en meget god idé synes jeg. Så er du i hvert fald sikker på at alle dine kunder har mulighed for at læse betingelserne. Evt skriv dem med en grå skrift , det har jeg set før.
Hvis det er PDF faktura, så vedhæft betingelserne ved siden af fakturaen, ikke sammen med. Det skaber besvær og spild af plads i bogholderiet.