Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets.dk - sagen om retten til domænet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakub Slusarek:

Der er et lille problem.. Pbs / NETS ha monopol... så lige meget hvad så mister de ikke kunder på det... der er der den ligger, indtil der ikke kommer en konkurrent til pbs så er der intet at gøre- 

Nu er det sådan er der teoretisk set er ligeret for loven i Danmark, der skeles ikke efter om der er tale om Poul eller Per i denne sammenhæng, men praksis siger at hvis der anvendes gode rådgivere / advokater, kan billedet i nogle situationer godt få åbenlyse sager til at få en afgørelse som den almindelige dansker ikke forstår.

Det ses jo også af afgørelser ændres i forbindelse med de ankes til forskellige retsinstanser, landsret og højesteret.  

Der er altid en såkaldt procesrisiko i forbindelse med sager, PBS har ikke noget at miste, de kan kun vinde, men Sten har sit forretningskendetegn og domænenavn at miste, det er forskellen på de berørte parter.

Derfor er det vigtigt at være klædt godt på fra start, hvilket en god advokat vil kunne polstre det lille webfirma til, mod giganten PBS, så vilkårene for argumentationer ligestilles imellem ligeværdige parter.

MVH

René Madsen

Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Efter min mening er PBS og BBS er en flok arrogante bøller og jeg håber meget at udfaldet bliver at den nuværende ejer Sten Axelsen beholder retten til domænet.

Sten Axelsen har startet en indsamling, så han kan rejse penge til at betale en kommende advokatregning. Jeg har selv doneret et beløb, og jeg vil gerne opfordre andre til også at hjælpe ham med et beløb. Du kan indbetale pengene til:

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:18

nevermind, siden virker stadigvæk..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 10:35

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:24

Venligst

René Buch

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Grosen Friis:

Efter min mening er PBS og BBS er en flok arrogante bøller og jeg håber meget at udfaldet bliver at den nuværende ejer Sten Axelsen beholder retten til domænet.

Sten Axelsen har startet en indsamling, så han kan rejse penge til at betale en kommende advokatregning. Jeg har selv doneret et beløb, og jeg vil gerne opfordre andre til også at hjælpe ham med et beløb. Du kan indbetale pengene til:

/Grosen Friis

Jeg har sendt et meget ydmygt beløb som støtte til ham. Jeg håber satme PBS for lov til at hoste op med nogne klejner til ham, magen til arrogance skal man lede længe efter.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)