Nu er det sådan er der teoretisk set er ligeret for loven i Danmark, der skeles ikke efter om der er tale om Poul eller Per i denne sammenhæng, men praksis siger at hvis der anvendes gode rådgivere / advokater, kan billedet i nogle situationer godt få åbenlyse sager til at få en afgørelse som den almindelige dansker ikke forstår. Det ses jo også af afgørelser ændres i forbindelse med de ankes til forskellige retsinstanser, landsret og højesteret. Der er altid en såkaldt procesrisiko i forbindelse med sager, PBS har ikke noget at miste, de kan kun vinde, men Sten har sit forretningskendetegn og domænenavn at miste, det er forskellen på de berørte parter. Derfor er det vigtigt at være klædt godt på fra start, hvilket en god advokat vil kunne polstre det lille webfirma til, mod giganten PBS, så vilkårene for argumentationer ligestilles imellem ligeværdige parter. MVH René Madsen |
Efter min mening er PBS og BBS er en flok arrogante bøller og jeg håber meget at udfaldet bliver at den nuværende ejer Sten Axelsen beholder retten til domænet.
Sten Axelsen har startet en indsamling, så han kan rejse penge til at betale en kommende advokatregning. Jeg har selv doneret et beløb, og jeg vil gerne opfordre andre til også at hjælpe ham med et beløb. Du kan indbetale pengene til:
- Reg. nr 6610 – Konto nr. 2898002
- Læse mere om indsamlingen til nets.dk
/Grosen Friis