Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten 2 år gammel Ordre, modtager nu en betalings påmindelse på noget af den...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, håber der er en som kan hjælpe mig her.

Ordredato: tirsdag 18 november 2008

Jeg bestilte 2 genstande. 1 til 238,00 og 1 til 333,00

total beløb: 571,00

Betalt med visa / dankort (har transaktions nummer)

Jeg har så modtaget en betalings påmindelse på denne ordre for et par dage siden. Fordi den genstand til 333,00 ikke er betalt siger de.Den på 238 er betalt

Jeg kan ikke engang tjekke det, da det var noget privat så har ikke gemt ordre og kontoudskrifter på den.Min bank kan ikke rigtig hjælpe mig med kontoudskrifter, fordi der er kommet en eller anden spærring på dem (bank damen vidste ikke hvorfor)

Men hun sagde at når det kun var så lille beløb undrede det hende at de ikke kunne trække de sidste 333,00 hvis kontoen havde været tom, da det var visa der var betalt med.

Så nu har jeg lidt brug for hjælp. Hvad kan jeg gøre. Min bank vil prøve at skaffe kontoudskrifterne til mig, men der kan gå lang tid. Og jeg har ingen ide om hvad jeg skal gøre nu... hjælp kære aminoer ...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:30

Har du ikke gemt kvitteringen fra da du betalte?

Kan du ikke gå tilbage til perioden i din netbank og se hvad der er hævet?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:33

Har ikke gemt kvitteringen så længe nej. Plejer at gemme dem et godt stykke tid efter jeg har modatget en vare, men ingen rykker /påminmdelse modtaget, så har nok smidt den ud. Kan i hvert fald ikke lige finde den.

Netbank kan heller ikke vise det. også spærring der.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 12:43

Hvis banken vil, kan de relativt hurtigt finde den info til dig - det er et spørgsmål om service (eller mangel på samme). Umiddelbart kan man kun se 1 år tilbage, men historikken længere tilbage kan man sagtens finde frem...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)