Hej
Jeg vil gerne starte siden op som et firma, og derfor skal jeg jo have styr på alt med skat, cvr nummer osv. nogle der kan give nogle gode råd? |
Hej Frederik.
Har skrevet en lille mail til dig.
Hej
Jeg vil gerne starte siden op som et firma, og derfor skal jeg jo have styr på alt med skat, cvr nummer osv. nogle der kan give nogle gode råd? |
Hej Frederik. Har skrevet en lille mail til dig. |
Hej Frederik Det kan vi godt hjælpe dig med. Vi kan levere en køreklar webshop inkl. alt undtagen pbs godkendelse (det skal du selv stå for) til 9.995,- Se evt. mere om vores services (og eksempler på shops vi har lavet) her: |
Hvad koster PBS godkendelse ? |
Det var dette gebyr jeg mente da jeg skrev "godkendt". Jeg mener faktisk også at oprettelsen koster et par hundrede, men jeg husker muligvis forkert. |
Jeg har lige fået min der kostede det "KUN" bob bob kr. 3500,- at få andre betalings kort ind end Dankort og så trak de kr. 1250,- kr i årsgebyr |
Okay. |
Man skal selvfølgelig bruge PBS til dankort, men jeg mener at ePay (som vi plejer at bruge) kan tilbyde en aftale med den svenske pendant til PBS på de internationale kort. Dette skulle være væsentligt billigere (ikke at det hjælper dig nu, men til andre kan man da prøve at tage en snak med ePay hvis det er dem man påtænker at bruge). |