| 
                             Har været super langsomt idag. Normalt plejer Amino at være hurtigere, men idag har det været ret langsomt.  | 

også langsom her - ikke når man først er kommet ind på amino, men det tager nok 1-2 minutters tænketid at komme ind
             Debat

| 
                             også langsom her - ikke når man først er kommet ind på amino, men det tager nok 1-2 minutters tænketid at komme ind  | 

| 
                             sidder på en 20/20 og jeg er ved at falde i søvn imens jeg venter på loading.. :/  | 

| 
                             langsom her også.  | 

| 
                             Det kører også utrolig langsom her, selvom jeg er betalende   | 

Handel med varepartier via Trademen
| 
                             Samme problem her - det kører helt vildt langsomt! :-)  | 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
| 
                             Ja, helt vildt langsomt i dag. Hvis jeg overhovedet er kommet ind...  | 

Det kører langsommere end langsomt her. Og tit så langsomt, at den "timer out", og i stedet kommer med fejlmeddelelse.  | 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
| 
                             Tilslutter mig de langsomme. Oplever timeouts og "Object not set to an instance of an object" fejl, som jeg normalt aldrig ser. 
 Dennis  |