Kan vi ikke snart få lidt turbo på serverne . hold kæft hvor kører Amino så langsomt og sløvt for tiden. |
Den kører helt fint hos mig. Jeg har ikke oplevet nogle problemer :)
Kan vi ikke snart få lidt turbo på serverne . hold kæft hvor kører Amino så langsomt og sløvt for tiden. |
Den kører helt fint hos mig. Jeg har ikke oplevet nogle problemer :) |
Den køre fint her :-) |
Idag synes jeg det lyn hurtige , men har også en 10 mb forbindelse lige nu da der er næsten ingen på dette mobil net lige nu nok.
|
Kan da være der er forskel for betalende og ikke betalende men her er der ret meget load tid. og det er IKKE mit net, det har den hastighed den skal have, og andre sites drøner derudaf ;) |
Forsiden : ca 8-10 sekunder om at tænke og loade, fra jeg skriver amino.dk til den er færdig med at loade. Indlæg: ca 4-7 sekunder fra jeg går ind, til siden tænker og er loadet |
Jeg synes også det er noget varierende - igen i dag. Som Lund oplever jeg også ind i mellem (hver 3. 4. gang) at forsiden f.eks. tager flere sekunder for at loade. Dog er det ikke hele tiden ved mig. |
Hehe, den kan være du har givet en, en ide nu |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hos mig har jeg oplevet det samme. De sidste mange dage, har det virkelig taget lang tid at loade sider herinde.. :( / Mikkel |
Virker også rimelig langsomt her. |