Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress SEO opbygning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at skulle lave en wordpress affiliate side.Har læst SEO-LEX i øvrigt super god bog, kan anbefales. Men er lidt i tvivl omkring min opbygning af siden, når det kommer til SEO.

Jeg vil gerne ranke højt på 3 keywords. Ville det så derfor være smart at lave 3 pages, som er optimeret til hver deres søge ord, selvom det egenligt er samme emne de alle handler om? Eller skal jeg prøve og få skrevet teksten så alle 3 keyword fremgår i samme tekst?

Håber nogle kan give mig lidt hjælp

Takker

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:47

Den korte version af svaret vil nok være: 1 side pr keyword.

I dine 3 sidetitler kan du jo feks lave forskellige variationer af hvert søgeord, osv..

Hvis du samler alle keywords på 1 side skal de 3 keywords dele din sidetitel (ca 60 tegn).

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:53

Takker. Laver en seo rigtig landingside til hvert keyword. De skal egenlig bare fungere som trafik og squisse page. Til det produkt jeg promoter.

Er der egenlig nogle der har erfaringer med engelsk sprogede affiliate programmer til danske forbrugere? Tænker hvis man laver en god og troværdig forklaring på dansk inden besøgende bliver ledt videre. Men er godt klar over konverteringen nok falder lidt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)