Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger nyt projekt (Primært IT, men er åben for alt)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger efter nye investeringsmuligheder. De projekter jeg søger, er primært web og it, og jeg forventer, at producenten selv kan programmere og/eller lave grafisk arbejde. Beløbet jeg er villig til at støtte med er i størelsesorden 50.000 til 200.000 kr.

Mvh

Oskar Bernhardtsen

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:26

Du er ikke villig til at gå noget højere op? Jeg er i øjeblikket ved at arbejde på et større projekt i samarbejde med NOVI men regningen løber op i 10 mio + før vi har et produkt til salg.

Interesseret?

Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:31

Hej Oskar

Jeg er på udkig efter en seriøs investor til mit projekt der ER gået live, send en PM'er hvis du vil vide mere.

Best regards

Tilmeldt 19. Apr 10
Skrevet kl. 20:57

Jeg har desværre ikke flere penge til nye investeringer i øjeblikket.. 

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:07

Jeg har uden tvivl dit næste projekt, men da jeg ikke ønsker at snakke forretning på et åbent forum ville det være dejlig med en mulighed for at kontakte dig.

Enten via email, eller telefon. Du kan også aktiverer muligheden for at sende dig private meldinger her på amino så kan vi udveksle kontakt informationer der.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:40

Hej Oscar,

Jeg har et projekt som godt kunne bruge en investore i den størrelsesorden du skriver her. Jeg har en komplet markedsanalyse udarbejdet der vil vise dig potentitalet i projektet.

Jeg har en IT virksomhed med 10 designere og programmøre, så vi varetager gerne alt der hedder programmering, design, marketing osv.

Jeg vil meget gerne sende dig vores markedsanalyse hvis du har en email, ellers skal du være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk, så sender jeg dig enmail retur.

God dag.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 17:13

Hej Oskar

Er egentlig bare lidt nysgerig... Har du fundet et projekt du vil støtte?

Dennis

Tilmeldt 19. Apr 10
Skrevet kl. 23:06

jeg er i samtale med flere.. :)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 20:19

Igen.. Bare nysgerig... Er der nyt i sagen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:57

Hej Oskar!

Jeg er i øjeblikket igang med et projekt, det er en hjemmeside med tøj, jeg arbejder på.

Dog ikke ligesom alle de andre.

Jeg skal til en erhvervsrådgiver på Mandag, for at lave en ordentlig forretningsplan.

Jeg har fået rigtigt god respons fra tøjbutikkerne, og de vil gerne høre nærmere om idéen når den er oppe og køre. Men jeg mangler en investorer til at finansiere projektet.

Hvis du finder det spændende, så skriv til mig på min mail, joachim_ratm@hotmail.com

Joachim Majgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)