Jeg søger efter nye investeringsmuligheder. De projekter jeg søger, er primært web og it, og jeg forventer, at producenten selv kan programmere og/eller lave grafisk arbejde. Beløbet jeg er villig til at støtte med er i størelsesorden 50.000 til 200.000 kr.
Du er ikke villig til at gå noget højere op? Jeg er i øjeblikket ved at arbejde på et større projekt i samarbejde med NOVI men regningen løber op i 10 mio + før vi har et produkt til salg.
Jeg har uden tvivl dit næste projekt, men da jeg ikke ønsker at snakke forretning på et åbent forum ville det være dejlig med en mulighed for at kontakte dig.
Enten via email, eller telefon. Du kan også aktiverer muligheden for at sende dig private meldinger her på amino så kan vi udveksle kontakt informationer der.
Jeg har et projekt som godt kunne bruge en investore i den størrelsesorden du skriver her. Jeg har en komplet markedsanalyse udarbejdet der vil vise dig potentitalet i projektet.
Jeg har en IT virksomhed med 10 designere og programmøre, så vi varetager gerne alt der hedder programmering, design, marketing osv.
Jeg vil meget gerne sende dig vores markedsanalyse hvis du har en email, ellers skal du være velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk, så sender jeg dig enmail retur.
Jeg er i øjeblikket igang med et projekt, det er en hjemmeside med tøj, jeg arbejder på.
Dog ikke ligesom alle de andre.
Jeg skal til en erhvervsrådgiver på Mandag, for at lave en ordentlig forretningsplan.
Jeg har fået rigtigt god respons fra tøjbutikkerne, og de vil gerne høre nærmere om idéen når den er oppe og køre. Men jeg mangler en investorer til at finansiere projektet.