Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B&O, en mærkevare?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Donbæk:

hvad mener du? :) 

Jonas. 

Jeg mener at hvis opgaven ikke er til imorgen er der jo mulighed for at skrive/ringe til B&O og forhøre hvor deres produkter bliver solgt.  

Nu kan jeg se du også har fået en lidt anden defination ind, men derfor vil det stadig kunne være relevant at vide hvor de sælger deres varer, og evt hvilke kriterier de bruger til at finde forhandlere 

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:10

Fairtime:

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt er det jo som alle andre mærker "en bambusmaskine i forklædning", og særdeles ringe kvalitet i forhold til prisen. Men flot ser det da ud.

Den står så vist lige for din egen regning, Tonny. Måske overprissat, ja, men "særdeles ringe kvalitet" er nok at lufte sine egne aggressioner Cool

Uden på nogen måde at være fanboy, så laver B&O noget af den bedste lyd på markedet på niveau med B&W etc. Dyrt, men godt - og så kan man altid diskutere om det er for dyrt, men ringe ... næppe.

Prisen afhænger jo ikke kun af selve produktets værdi, men også oplevelsen af værdi, hvilket er grunden til at magasin kan tage mere for diesel tøj, end kvickly selvom varen er den samme

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:12

Casper Jensen:

Jeg mener at hvis opgaven ikke er til imorgen er der jo mulighed for at skrive/ringe til B&O og forhøre hvor deres produkter bliver solgt.  

En komplet oversigt online http://www.bang-olufsen.com/storelocator

Casper Jensen:

Nu kan jeg se du også har fået en lidt anden defination ind, men derfor vil det stadig kunne være relevant at vide hvor de sælger deres varer, og evt hvilke kriterier de bruger til at finde forhandlere 

Sjov det står også online ;D http://www.bang-olufsen.com/retail-opportunities

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:19

Casper Jensen:

Prisen afhænger jo ikke kun af selve produktets værdi, men også oplevelsen af værdi, hvilket er grunden til at magasin kan tage mere for diesel tøj, end kvickly selvom varen er den samme

Den der er sku meget tynd... Hvis Margasin sælger et par Diesel Jeans af nyeste 2010 SS kollektion, så kan du tidligst finde samme model i Kvickly i 2011... Ergo er det pludselig en gammel varer!

Så din sammenligning holder altså ik... Du skal sammenligne noget, hvor begge dele er nutidigt!

Margasin kan f.eks sælge Diesel jeans dyrer end alle andre forhandlere af Diesel jeans!

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:22

Fashion-Seller:

Casper Jensen:

En komplet oversigt online http://www.bang-olufsen.com/storelocator

Casper Jensen:

Sjov det står også online ;D http://www.bang-olufsen.com/retail-opportunities

Sjovt som det her lyder som en kritik af mit svar?

Og også sjovt at det først er nu du vælger at smide linksne ind frem for i dit første indlæg

Og samtidig giver link to ikke noget svar, kun mulighed for at indsende en ansøgning :S

Hvis det ikke er kritik af mit indlæg må du undskylde at jeg har misforstået dig.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:22

Dobbelt post

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:27

Fashion-Seller:

Casper Jensen:

Den der er sku meget tynd... Hvis Margasin sælger et par Diesel Jeans af nyeste 2010 SS kollektion, så kan du tidligst finde samme model i Kvickly i 2011... Ergo er det pludselig en gammel varer!

Så din sammenligning holder altså ik... Du skal sammenligne noget, hvor begge dele er nutidigt!

Hmm har skam købt samme type og model diesel underbukser både i magasin og kvikcly?

Fashion-Seller:

Margasin kan f.eks sælge Diesel jeans dyrer end alle andre forhandlere af Diesel jeans!

HVad er forskellen på at jeg skrev kvickly og du nu skriver andre forhandlere?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:27

Casper Jensen:

Sjovt som det her lyder som en kritik af mit svar?

Og også sjovt at det først er nu du vælger at smide linksne ind frem for i dit første indlæg

Og samtidig giver link to ikke noget svar, kun mulighed for at indsende en ansøgning :S

Hvis det ikke er kritik af mit indlæg må du undskylde at jeg har misforstået dig.

Øhhh jeg siger bare det står online... En stor virksomhed som B&O bliver ofte kontaktet, og til et simpelt skole spørgsmål var det måske bare en ide, at starte med at kigge på deres side...
Så spare B&O tid og det samme gør eleven...

Og hvorfor skulle jeg linke til det i mit svar? Spørgsmålet var ik, hvor B&O blev forhandlet, men om B&O er en mærkevarer... Og det mener jeg nu, at jeg har svaret meget tydeligt og præcist på tidligere...

Men sorry hvisdu bliver fornærmet over, at man bare ville gøre tingene en smule nemmere...

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 17:33

Fashion-Seller:

Og hvorfor skulle jeg linke til det i mit svar? Spørgsmålet var ik, hvor B&O blev forhandlet, men om B&O er en mærkevarer... Og det mener jeg nu, at jeg har svaret meget tydeligt og præcist på tidligere...

Jeg vil lige citere trådstarter:

Jonas Donbæk:

Jeg aner simpelthen ikke om man kan købe B&O produkter andre steder end ved B&O selv. 

Så mit spørgsmål er til jer hjælpsomme aminoer: Kan B&O købes i alle branches butikker? 

Fashion-Seller:

Men sorry hvisdu bliver fornærmet over, at man bare ville gøre tingene en smule nemmere...

Bliver ikke fornærmet over at du hjælper, bliver fornærmet over at du skriver til mig, som om jeg er en 10årig flabet unge

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:38

Casper Jensen:

Jeg lover aldrig mere at kommentere dine indlæg eller tråde... Beklager meget, at jeg linkede til online info, og at jeg iøvrigt har spildt din tid...

Im out! ;D

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)