Hej Rune. Du er ikke bange for, at folk bliver fuldstændig i tvivl, om de skal oprette en bruger øverst, eller gå nedenunder og trykke på de to knapper? Kunne godt forestille mig, at folk har brug for, kun at have en rigtig valgmulighed?
Mvh. Anders Hempel
Nej, jeg er ikke bange, man skal heller ikke undervurdere besøgende, men kan godt følge dig.
Man skal nu heller ikke være bange for at bruge "Call to action" knapper, hvis de er lavet rigtigt, henviser til de rigtige sider, og er placeret strategisk korrekt :)
Jeg mener det er en godt ide med call to action knapperne, men bør kombineres med at man hurtigt får et overblik over hvad siden drejer sig om. Når man så har klikket sig videre via en af de to knapper, så kan man jo passende blive bedt om at oprette sig som bruger, før man skal poste noget. Ved ikke om det er en god ide, at man skal oprettes for bare at læse andres opslag eller ej??? Det gælder jo om at holde folk inde på siden så længe som muligt, men uden at man bliver træt at det og forsvinder. Er man inde første gang, blot for at læse hvad andre har opslået, så skal man have hurtig adgang uden bøvl.
Du mener ikke at nr 2 landingpage, bliver for rodet samt for uoverskuelig ?
Og hvorfor føler du dig tiltrukket af Landingpage nr 2 ?
Mvh
Rico Andersen ;)
Hej Rico!
Nej, jeg synes ikke, at nr. 2 er for rodet. Hermed ikke være sagt, at der ikke er plads til forbedringer. Meget af det, der vises i venstre side, ville jeg mene godt kunne gøres bare lidt mindre, så overblikket blev mere overskueligt.
Jeg kan godt lide de to bokse til højre, hvor man kan tilmelde sig som enten arbejdsgiver eller arbejdstager.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.