Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Få Det Gjort.dk" Hvilket Landingpage tror i der fanger udefra kommende bedst

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

#2 er den bedste, og man så fint lande på #1(opret bruger) efter man har valgt, om man er arbejdstager eller arbejdsgiver.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:52

Anders Hempel :

Hej Rune.
Du er ikke bange for, at folk bliver fuldstændig i tvivl, om de skal oprette en bruger øverst, eller gå nedenunder og trykke på de to knapper?
Kunne godt forestille mig, at folk har brug for, kun at have en rigtig valgmulighed?

Mvh.
Anders Hempel

Nej, jeg er ikke bange, man skal heller ikke undervurdere besøgende, men kan godt følge dig.

Man skal nu heller ikke være bange for at bruge "Call to action" knapper, hvis de er lavet rigtigt, henviser til de rigtige sider, og er placeret strategisk korrekt :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 16:54

#1 er den bedste: (opret en bruger) træder godt frem

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 17:36

Jeg er mest til nr. 2, da man som ny bruger gerne vil vide lidt mere om siden inden man signer sig op.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:49

Umiddelbart ville jeg også sige nummer 2

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:15

Nej okay.
Det vil altså sige, at selvom der er flere muligheder mht. "call to action", så giver de besøgende ikke op?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16

Hej Lars 

Du tror ikke at nr 2 forvirre for meget med alle de "call to action knapper " ? 

Mvh 

Rico Andersen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20

Tusind tak for jeres vurdering af vores landingpages 

Jeg tror vi kan konkludere, at vores landingpage skal være en blanding af 1 og 2, da de virker mest tiltrækkende på folk 

Mvh 

Rico Andersen 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 12:06

Jeg mener det er en godt ide med call to action knapperne, men bør kombineres med at man hurtigt får et overblik over hvad siden drejer sig om. Når man så har klikket sig videre via en af de to knapper, så kan man jo passende blive bedt om at oprette sig som bruger, før man skal poste noget. Ved ikke om det er en god ide, at man skal oprettes for bare at læse andres opslag eller ej??? Det gælder jo om at holde folk inde på siden så længe som muligt, men uden at man bliver træt at det og forsvinder. Er man inde første gang, blot for at læse hvad andre har opslået, så skal man have hurtig adgang uden bøvl.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:28

Rico Andersen:

Hej 

Tak for din feedback.

Du mener ikke at nr 2 landingpage, bliver for rodet samt for uoverskuelig ?

Og hvorfor føler du dig tiltrukket af Landingpage nr 2 ? 

Mvh

Rico Andersen ;) 

Hej Rico!

Nej, jeg synes ikke, at nr. 2 er for rodet. Hermed ikke være sagt, at der ikke er plads til forbedringer. Meget af det, der vises i venstre side, ville jeg mene godt kunne gøres bare lidt mindre, så overblikket blev mere overskueligt.

Jeg kan godt lide de to bokse til højre, hvor man kan tilmelde sig som enten arbejdsgiver eller arbejdstager.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)