Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af hosting i udlandet - trække fra

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ved unoeuro opgivet at jeg har et firma - der var dog ingen rubrik hvor man kan angive sit momsnummer.

Jf. http://www.startvaekst.dk/momsinterkoeb så står der:
Du opgiver dit momsnummer til virksomheden, du køber programmet af. Dette betyder. at virksomheden (sælger) ikke skal opkræve moms af beløbet.

Nu er problemet bare, at de jo netop har opkrævet moms af beløbet…

Når i køber internetydelser og får betalt pris inkl. moms, hvad gør i så i forb. med jeres regnskab? I dette tilfælde er momsen 15%.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 11:33

Moms ved køb i EU-lande

Køber du varer fra en momsregistreret virksomhed i et andet EU-land, vil der ikke være moms på fakturaen, hvis den udenlandske virksomhed har fået dit SE/CVR-nummer.

Well det havde den så ikke. Skal jeg så anmode om momsrefusion?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:34

Lige netop. Du burde kunne få en kreditnota og en ny faktura (uden moms) fra sælgeren, men hvis det er umuligt, skal du søge om momsrefusion. Det gøres via SKATs tast-selv.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 18:37

Tak Anette

Jeg hører dem ad. I første omgang må jeg nok bevæbne mig på, at indrage beløbet uden moms og så regne med at skulle igennem momsrefusion.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 14:55

Hej,

Du kan angive moms nummer når du bestiller hos UnoEuro, og også senere i kontrolpanelet. Hvis der er angivet et momsnummer bliver der ikke trukket moms. Hvis du har en betaling med moms ved en fejl (pga. manglende CVR nummer), skal du selv sørge for at få moms refunderet.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)