Hej igen Det der er svært er, at man på forhånd i realiteten skal kunne vurdere et udbytte af et kursus ene og alene på prisen. Jeg har eks. oplevet kurser, hvor prisen (timeprisen overstiger kr. 1.000/time), hvor man bagefter tænker: "Nå det var så det!". Som jeg også er lidt inde på i trådstarten, så er det påfaldende med de store udsving indenfor revision og regnskab, hvilket jeg også har erfaret indenfor IT-branchen. Jeg er derfor ikke helt enig i den lidt klichéagtige betragtning om, at man får, hvad man betaler for. Det er desværre utroligt svært at gennemskue kvaliteten på forhånd. Jeg har dog efterhånden oplevet nogle undervisere, som jeg senere vil gå i en lang bue uden om. Her er der tale om, at kvaliteten og evnen til at lære fra sig, desværre har været for ringe. Tonny |
lad mig så sige det sådan, eneste kurser der overlever i længden, er dem med kvalitet til prisen.
Så både je og nej, gode tilbud er ikke værst. Men du burde nu kunne vudere eget koncept, finde lignende og samligne, selvom dit er unikt kan man stadig komme ind på ca pris, ud fra egen holdning, interesser ect.
Men skal du igang med et salg, bør prisen nok være i lav ende til folk strømmer til, du får respons på godt, ondt, hvad der er godt, skidt. så viderbygge derfra.
Starter du højt er der tit lige så langt at falde hvis konceptet ikke holder standarden. no hard feling.