Hej alle Jeg sidder her og funderer lidt over alt det med at tage et kursus, hvor vi som revisorer jo har et lovkrav hængende. Men nu sidder vi så her midt i kursussæsonen og hvad må et kursus koste? Grunden til spørgsmålet er, at jeg har set på nogle éndagskurser indenfor revision, regnskab, skat m.v., hvor priserne for 8 timer incl. morgenmand, frokost og eftermiddagskaffe svinger helt vildt! Billigste excl. moms kr. 1.437,50 Dyreste excl. moms kr. 9.900,00 Det er noget af en forskel, som er værd at bemærke. Iøvrigt er det dyre kursus udbudt af en brancheforening Jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvad I andre har/vil betale for kursus indenfor jeres branche, eller for den sags skyld også indenfor regnskab, skat m.v. Hilsen |
De kurser jeg har været på har typisk kostet 15-20.000kr for to dage inkl. morgenmad og frokost, men excl. overnatning. Jeg har en fornemmelse af at det er prislejet.
Dog lærer man hurtigt som selvstændig at sortere skidt fra kanel ... der er _mange_ platenslagere der udbyder kurser i alt mellem himmel og jord, og de skal bestemt ikke så plat på mine surt sammentjente småskillinger :)