Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kursus - Hvad må det koste?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder her og funderer lidt over alt det med at tage et kursus, hvor vi som revisorer jo har et lovkrav hængende.

Men nu sidder vi så her midt i kursussæsonen og hvad må et kursus koste?

Grunden til spørgsmålet er, at jeg har set på nogle éndagskurser indenfor revision, regnskab, skat m.v., hvor priserne for 8 timer incl. morgenmand, frokost og eftermiddagskaffe svinger helt vildt!

Billigste excl. moms kr. 1.437,50Big Smile Svarer til ca. kr. 180,00/time

Dyreste excl. moms kr. 9.900,00Tongue Tied Svarer til ca. kr. 1.240,00/time

Det er noget af en forskel, som er værd at bemærke. Iøvrigt er det dyre kursus udbudt af en brancheforeningConfused

Jeg kunne da godt tænke mig at høre, hvad I andre har/vil betale for kursus indenfor jeres branche, eller for den sags skyld også indenfor regnskab, skat m.v.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:28

De kurser jeg har været på har typisk kostet 15-20.000kr for to dage inkl. morgenmad og frokost, men excl. overnatning. Jeg har en fornemmelse af at det er prislejet.

Dog lærer man hurtigt som selvstændig at sortere skidt fra kanel ... der er _mange_ platenslagere der udbyder kurser i alt mellem himmel og jord, og de skal bestemt ikke så plat på mine surt sammentjente småskillinger :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:14

Mikkel Mikjær Christensen:

De kurser jeg har været på har typisk kostet 15-20.000kr for to dage inkl. morgenmad og frokost, men excl. overnatning. Jeg har en fornemmelse af at det er prislejet.

Dog lærer man hurtigt som selvstændig at sortere skidt fra kanel ... der er _mange_ platenslagere der udbyder kurser i alt mellem himmel og jord, og de skal bestemt ikke så plat på mine surt sammentjente småskillinger :)

Hej Mikkel

EnigYes

Iøvrigt ser det ud til, at vi er de eneste, som deltager i kurser herindeHmm

Tonny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:35

Hej,

De kurser jeg har været på de sidste par år, har kostet mellem 3.000 og 9.000 pr. dag.

Tonny Skov Pedersen:

Iøvrigt ser det ud til, at vi er de eneste, som deltager i kurser herindeHmm

Næh, I er de eneste der sidder hjemme og har tid til at skrive på Amino, alle andre er netop på kursus ;-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:17

Brian Reinhold Jensen:

Næh, I er de eneste der sidder hjemme og har tid til at skrive på Amino, alle andre er netop på kursus ;-)

Stor hilsen
/Brian 

Hmmm.... det ved jeg nu ikkeSleep Hvis du kigger på tidspunktet for mit indlæg og iøvrigt også Mikkels svar, så er der stadig personer, som arbejder på de mest umulige tidspunkter af døgnet.

Hilsen

Tonny

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:56

Jeg synes, prisen hænger sammen med udbyttet. Hvis kurset koster fx 10.000 kr., men samtidig betyder, at du kan spare mange penge i fremtiden på det, du har lært, så synes jeg bestemt, det er investeringen værd. Jeg ser kurser som investeringer på bundlinjen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:56

Tonny Skov Pedersen:

Hmmm.... det ved jeg nu ikkeSleep Hvis du kigger på tidspunktet for mit indlæg og iøvrigt også Mikkels svar, så er der stadig personer, som arbejder på de mest umulige tidspunkter af døgnet.

Det indlæg jeg citere er fra kl. 14.14 så min lille ekstra kommentar er vel ok, eller ???

Jeg håber du kunne bruge mit bidrag til dit spørgsmål :-)

Nuff said
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:33

Klokken 14:14 var jeg lige stået op ... det er cirka der sælgerne holder op med at ringe, og kunderne begynder :D

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:10

500kr + moms

Er ikke uanmindeligt ved it, advokat, bogholder hjælp.

Dog kommer det meget an på indholdet af kursus, middelmådig kursus for begyndere mener jeg ikke at denne pris er vejl.

Så ligner en 350kr+moms mere realistisk, men er det ink husleje, forplej. ect er prisen en anden., jeg mener ovenstående er timeprisen.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:13

Er det 20mands hold hvor det er ren powerpoint, så vil prisen være lavere.

Er det 8mands kursus med tid til personlig hjælp, opsætning til den enkeltes ønsker til system ect, ja så er prisen derefter.. Så hvad tilbyder DU!.

Pris, kvalitet hænger normalt sammen...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)