Hej Lars
Send gerne cv til mig også!
mail@bordeogstole.dk
mvh. Thomas |
Vi er også interesseret. Send en mail til cec@hosting.cicoor.dk og vi sender mere info.
Hej Lars
Send gerne cv til mig også!
mail@bordeogstole.dk
mvh. Thomas |
Vi er også interesseret. Send en mail til cec@hosting.cicoor.dk og vi sender mere info. |
Hej Lars
Jeg har skrevet en mail til dig. Glæder mig til at høre fra dig.
Med Venlig Hilsen BlueMango.dk |
Hej Lars, Jeg har lige sendt dig en PM |
Hej Lars Hvis hun har mod på og er engageret har jeg et projekt af den lidt større kaliber, jeg sender dig lige en mail. mvh Lars |
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Hej med jer, Mange tak for den overvældende respons jeg har fået på indlægget. En del har allerede fået svar og jeg tilstræber så vidt muligt at resten får det inden jeg går i seng. Jeg glæder mig til at fortsætte dialogen med jer. Mvh Lars Hyldegård |
Hej Aminoer, Jeg nåede desværre ikke hele bunken igennem i går før sengetid og derfor vil dem som mangler et svar modtage det her i formiddag. Hav en super godt efterårsdag. Mvh Lars Hyldegård
|
Hej Aminoer, Jeg vil blot runde denne tråd af med et utroligt stort tak til alle de overvældende mange som kontaktede mig med produkter og ydelser som de gerne ville have solgt. Jeg har naturligvis måtte sige pænt nej tak til mange af jer, selvom at i sidder med meget spændende produkter, ydelser og idéer. (Det er bare at holde dampen oppe så skal i nok få solgt jeres produkter). Alle dem som jeg valgte ud som mulige samarbejdspartnere skulle gerne have modtaget en email og jeg glæder mig til det videre forløb. Hav en rigtig god dag. Mvh Lars Hyldegård |
Hej Lars
Hvorhenne i landet bor I? Jeg har en virksomhed som sælger medicinsk udstyr i klasse 1 til mennesker. Det er et effektivt produkt til behandling af gigt og kroniske skavanker. Erfaringer har vist: smertelindring, øget velbefindende - energi. m.m. Vi leverer både til heste og mennesker se gerne hjemmesiden: Kontakt mig gerne på cs@nordiccorperation.dk
Vh. Camilla Schwartz - Sørensen |