Hej Amino. Nu er jeg her igen. Min webshop er OsCommerce og kunne muligvis godt tænke mig at skifte Template. Hvis man gør dette, kræver det en meget stor ændring? Tænker på billeder, vare, tekst osv? Hvordan foregår det? Jeg er ikke helt inde i det, men som min shop er nu, så formoder jeg den er helt standard, og måske kunne den godt trænge til et pift. Har set rundt omkring man kan købe div. Templates.. Håber en kan hjælpe mig derude :) Martin |
Hej Martin
Hvis du i øjeblikket bruger det standard template der følger med OsCommerce, så kan du fint skifte template hvor dine nuværende billeder, produkter samt tekster vil blive overført til det nye. OsCommerce gemmer dine produkt data særskilt, så de vil ikke blive berørt af et template skift.
Du skal dog tage forbehold at det nye template måske ikke understøtter alle de funktioner dit nuværende template gør, bla. kan der være problemer med den betalingsløsning du bruger i øjeblikket. normalt virker de templates du kan hente med paypal, google checkout osv. Men de danske betalingsgateway er der ofte ikke understøttelse for, så det skal kodes ind særskildt.