Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl kommer når man gemmer sin profil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har de sidste mange dage fået en fejl hver gang jeg gemmer min profil. Det er fint nok for så skal jeg ikke til at sige nej tak til alle dem som jeg ikke vil have skal kontakte mig, men det virker alligevel underligt at der opstår en fejl.

fejlmeddelelsen er som følger:

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Collections.Generic.KeyNotFoundException: The given key was not present in the dictionary.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[KeyNotFoundException: The given key was not present in the dictionary.]
   System.ThrowHelper.ThrowKeyNotFoundException() +28
   System.Collections.Generic.Dictionary`2.get_Item(TKey key) +7455996
   Telligent.Common.Components.DualKeyLockbox`3.GetValueBySecondary(TSecondaryKey skey) +167
   CommunityServer.Users.GetUser(Int32 userID, String username, Boolean isOnline, Boolean isCacheable, Boolean fromCache) +273
   CommunityServer.Components.CSContext.get_User() +44
   CommunityServer.CSHttpModule.Application_AuthorizeRequest(Object source, EventArgs e) +94
   System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +68
   System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +75

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4206; ASP.NET Version:2.0.50727.4205

Server Error in '/' Application.

The given key was not present in the dictionary.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 07:35

Hej 

Tak for det.

Dette er en kendt fejl i den platform vi benytter.

Den har været lidt svær at få has på indtil videre. Får du samme problem med en anden browser?

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:33

Hæ, nej underligt nok kommer fejlen kun i IE.

man skulle dog tro at hvis fejlen opstod, ville den gøre det i andre browsere, i køre jo med en server fra microsoft. det virker jo underligt at der opstår en sådan fejl microsoft imellem kun :) men men sådan er det jo tit med microsoft synes jeg :)

Tror du det er fordi jeg ikke har installeret nyeste versioner af Microsoft NET framework. Det ville virke ulogisk hvis det var da det jo ikke er noget man SKAL installerer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:41

Jeg får også ofte fejlen, ligeledes i IE. Det er hver gang man skal gemme noget opsætning. Selvom at fejlen kommer, bliver det hele dog stadigvæk gemt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:44

Kent Medom:

Jeg får også ofte fejlen, ligeledes i IE. Det er hver gang man skal gemme noget opsætning. Selvom at fejlen kommer, bliver det hele dog stadigvæk gemt.

det samme her

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:28

Tak for det - jeg prøver at kige på det.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:48

får også nogle gange fejl , i Google Chrome

.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:57

Jeg har oplevet fejlen med firefox igennem det sidste år eller mere!!

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 09:11

Hej

Har netop fået denne fejlmeddelelse efter svar på et indlæg.

Jeg bruger FF og Windows 7.

Server Error in '/' Application.

Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException (0x80131904): Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.]
   System.Data.SqlClient.SqlInternalConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +4849719
   System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning(TdsParserStateObject stateObj) +194
   System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ReadSniError(TdsParserStateObject stateObj, UInt32 error) +527
   System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ReadSni(DbAsyncResult asyncResult, TdsParserStateObject stateObj) +359
   System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ReadNetworkPacket() +88
   System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ReadBuffer() +39
   System.Data.SqlClient.TdsParserStateObject.ReadByte() +20
   System.Data.SqlClient.TdsParser.Run(RunBehavior runBehavior, SqlCommand cmdHandler, SqlDataReader dataStream, BulkCopySimpleResultSet bulkCopyHandler, TdsParserStateObject stateObj) +107
   System.Data.SqlClient.SqlDataReader.ConsumeMetaData() +33
   System.Data.SqlClient.SqlDataReader.get_MetaData() +96
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.FinishExecuteReader(SqlDataReader ds, RunBehavior runBehavior, String resetOptionsString) +297
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +954
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +162
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method) +32
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior, String method) +141
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior) +70
   Amino.CS.Data.DataProvider.GetFreelanceJobsForWidget(Int32 count) +200
   Amino.CS.Controls.FreelanceAdList.OnLoad(EventArgs e) +33
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +50
   System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +141
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +627

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4206; ASP.NET Version:2.0.50727.4205

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)