Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min eshop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

HJej Tobias, ja det er fordi at de fleste modeller findes i både 1GB, 2GB, 4GB osv. Lige nu kan man trykke på kamera ikonet for at se billeder, men jeg er enig - der skule være et billede uden at man skulle det - så det er jeg ved at undersøge om jeg kan få lavet nemt og hurtigt. Og det sammen med sorteringen af størrelserne. TUSIND tak for konstruktiv kritik :-)

Mange hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:31

Hej Theis, Tak for hjælpen - det er hermed sendt videre til programmøren, for det skal da helt klar være der og så selvfølgkelig link til siderne. Tak tak tak

mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:40

Signe Bennekou:

Der er mange designer, men jeg syntes det er svært at finde en der laver noget jeg syntes er super. KEnder du nogen ?

Jeg kan lave et design til dig, du kan se min stil på www.colorcream.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:48

Hej det eneste jeg ku savne på din hjemmeside er beskrivelser af de ting du sælger

Fordi hvad pokker er en mousetrapper?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

Signe Bennekou:

Hej Mikael, TAK for din tid og din konstruktive kritik.

Måske misforstår jeg, kan du uddybe lidt mere hvad du mener med "ens titler" på hele siden på nær dem der er i google. HAr jeg ikke det nu ? Det syntes jeg da :-). Så hvis du vil uddybe hvor "fejlen" ligger, så jeg kan få den rettet - for jeg kan ikke se det. Har lige tjekket, Om topsupplies, Kontakt, tilbud osv.

BEtingelser er under kontakt  - men du mener nok i shoppen ? Den skal være mere tilgængelig - enig.

titlen her mener denne her næsten alle samme næsten ens , står alle samme velkomme fra på din side og de næst 100 stk. og intet andet udover firma navn og velkomme , kunne udnytte titler bedre til google og få flere besøgene , ved at gøre den længere og lig et af dine søgeord i titlen ,vil du nok få flere besøgene http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=site%3Awww.topsupplies.dk%2F&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=site%3Awww.topsupplies.dk%2F&gs_rfai=&fp=a86ddd8347415449

Betingelse siden ville jeg ligge på med et link på forsiden for det er den første side jeg leder efter vis jeg ikke finder den handler jeg et andet sted

logo mener jeg et billdet af jeres kerne produkt øverste på siden , så man er ikke i tvivl om hvad i sælger , hader at læse mig frem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)