Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min eshop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg ville blive super glad, hvis der var nogen derude, som gad at kigge på min eshop og komme med gode råd til forbedringer ? Eller hvad I tror der kan give mig mere salg, hvis jeg laver noget om ?

http://shop.topsupplies.dk/index.asp

I kan bestille som gæst eller logge ind og komme med gode råd i begge ?

I kan logge ind med disse data - konto: 26307163 / Brugerid : Majse / Kodeord: mulle76

Jeg glæder mig til at høre fra jer :-)

Mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05

Et hurtigt kig....gav mig ondt i øjnene

Jeg synes font størrelsen er for lille flere steder bland andet i topshop menuen - den synes jeg der er irriterende  at læse!

Ellers synes jeg shopen ser ganske fin ud!

mvh Thomas

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:09

Synes siden er meget enkel - måske lidt kedeligt at den mest er hvid.

Synes måske at menu punktet hvor der står "Topsupplies" - skulle ændres til "Om Topsupplies" for det er svært at se hvad der egentligt gemmer sig bag.

Så synes jeg du burde gøre listen med dine produkter mere tydelig - så det er nemmer at finde frem til det du vil sælge.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:09
FARVER! Og noget der fanger blikket... Det ikke det sted jeg vil handle først...
Fra Århus
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:09

Hejsa

Jeg er enig med de andre i at din side er meget simpel, og den kan godt peppes lidt op. Smile

Jeg vil også foreslå at du overvejer dine menuer endnu engang, da det generede mig at skulle klikke 3-4 gange for at finde frem til et relevant produkt (kuverter). Jeg tror det vil hjælpe dig, hvis der kommer produkter frem med det samme man klikker på produktmenuen. Så kan du allerede fra første klik i produktmenuen vise forskellige relevante produkttyper, der hvor du har dit indhold. 

Håber det kan bruges og held og lykke med din shop!

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 07:56
Hej Thomas, tak :-) jeg går udfra at det er produktmenuen du mener. Jeg sætter den en tand op med det samme. Mh signe

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:27

Hej Lene, TAK :-) jeg leder efter en designer, men det er ikke så nemt at finde en der lige laver det jeg kan tænke mig. Men det er helt klart på "to do listen" at hele siden skal nyt design.

Jeg har nu ændret "Om TopSupplies" mangler kun i shoppen - det er programmøren der skal ændrer det der. Tak for det.

Jeg er også ved at undersøge hvor tungt det egenlig vil blive hvis der kommer produkter om, mens man leder efter sit produkt i menuerne. Det er  ikke såen nu, fordi det blev meget tungt, så vidt jeg husker.

Tak for god og konstruktiv input.

Mange hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:31

Hej Christian, TAK :-) Jeg leder efter en designer til at lave hele min side om - meeeen det er ikek så nemt at finde en der laver det, der lige passer ind i min butik. Men det kommer vel en dag - jeg leder og leder.

Jeg er ved at undersøge med programmøren om det med at der skal komme produkter op når man er på vej til at lede efter noget. Det er stoppet, fordi det blev meget tungt. Men jeg undersøge hvad vi kan gøre ved det - det er en god ide.

Shoppen er en gammel shop, der bare lige har fået nyt design og flere muligheder. Så det er mest faste kunder der køber, men jeg vil gerne fange virksomhederne som googler :-)

Tak for konstruktiv kritik :-)

MAnge hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:34

Hej Signe,

Først vil jeg gerne sige tillykke med din nye shop.

Det er en fin start du har fået dig, men kort sagt er der rigtig mange ting du skal have forbedret. Jeg har listet nogle af punkterne op her:

• Navigeringen. Når man klikker på fx. CD'er, så burde der kommer en kategori op, så man kan se man har klikket på det. Derudover når jeg så endelig kommer til produktlisten, så står der en lille linje tekst? Overvej om du ikke skal lave det med billeder, så det er nemmere at komme videre.
  • Tilbud. Jeg synes dit tilbud på kopipapir var godt, og klikkede så ind på det. Så vil jeg gerne købe det, men hvordan gør jeg? Jeg kan ikke klikke mig videre fra tilbudssiden.
  • Søgemaskineoptimering. Du har samme titler på alle hjemmesider, og det er kort sagt ret skidt. Det må du kunne ændre i det system, som shoppen er bygget op i.

Det var nogle få punkter, og hvis du får lavet dem, så begynder det at ligne noget :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:44

Hej Casper, TAK for rigtig god konstruktiv kritik.

Navigeringen, der står under "Her er du"  at man er i feks. CDer ? Jeg har en tidligere som skrev at det skal være størrer (hele produktmenuen) så det er ved at blive rettet. Hvordan syntes du ellers jeg kan fremhæve hvor man er ?

God ide med billede på linjen, er sendt videre til programmøren.

Pinligt, men tilbud - det er nu allerede rettet.

HVad mener du med "samme titler på alle sider" ?

Det er ikke en ny shop - jeg har eksisteret i 9 år :-) men den er blevet lavet lidt om og har fået flere funktioner. Det er mest eksisterende kunder (vi leverer kun til virksomheder) der bruger den, men vil også gerne have have fat i dem der søger på google :-)

Igen, tak for god konstruktiv kritik. Mange hilsner fr Signe

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)