En info-bog på ca. 30 sider, som jeg har skrevet med research fra andre sider osv. Nogen har endda skrevet ind, at de er taknemmelig for min hjælp mm.
Med massiv reklame på adwords (som jeg desværre ikke kan benytte længere pga. jeg er banned for noget affiliate marketing som åbenbart var ulovligt pga. brandname), kan i tjene styrtende.
De første dage brugte jeg omkring 50 kr om dagen og havde profit på 5-7 salg, dvs. 500-700 kr. om DAGEN.
Jalousi er en kæmpe niche som mange lider af og pengene er nemme at hente her.
Skal også siges, der følger en facebook gruppe med, som omhandler jalousi med ca. 14000-15000 i gruppen. Hvis man laver et opslag én gang om dagen med reklame for bogen, giver det også nogen salg.
Så nævnt øverst i tråden, hvis du gad læse det :-)
Og fordi jeg er banned på Adwords pga. jeg har prøve noget affiliate marketing som åbenbart var ulovligt, fordi ejg brugte brandnames som markedsføring, hvilket google ikke ville have.
Så kan ikke tjene siden på adwords mere, og vil derfor give andre den mulighed.
Skal også siges, der følger en facebook gruppe med, som omhandler jalousi med ca. 14000-15000 i gruppen. Hvis man laver et opslag én gang om dagen med reklame for bogen, giver det også nogen salg.
Jeg kan kun se der er 394 der "syntes godt om" facebook siden.
Hvor kommer det andet tal fra? Jeg kunne heller ikke se gruppen nogen steder.